Gå til innhold

Det gjør vondt å tisse.....!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva det er.. Altså det gjør ikke direkte vondt å tisse.Det går helt greit til å begynne med.Men når det på en måte går mot slutten og blir "tomt" da er det vondt.Ikke stikke vondt eller noe men akkurat som (veldig vanskelig å forklare) det strammer seg der nede og ikke slipper ut mere tiss og at det er mere som vil ut da..Skikkelig ubehagelig...

Aner ikke hva det kan være..

Er jo 7 mnd siden gutten min kom til verden.Ikke fødte jeg vaginalt heller..

HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke fått urinveisinfeksjon da?

Ta en urinprøve med deg på legekontoret så sjekker de det for deg.

Skrevet

Typisk blærekatarr! Hyppig vannlating og smerter spesielt på slutten av vannlatingen. Ta med en urinprøve på legekontoret i morgen tidlig (husk midtstråleurin), så får du nok en resept på medisin som virker med en gang. I natt: Prøv å drikke rikelig appelsinjuice eller sitronsaft. eller hvis du har c-vitaminer i huset, ta 2-3 tabletter. Lykke til.

Sykepleier

Skrevet

Huff.. Begynte i går kveld..

Hadde urinveisinfeksjon når jeg var gravid også.. Det var ikke sånn.. Da merka jeg ingenting da.. He he. De bare ringte fra legekontoret og fortalte det.. (Hadde levert urinprøve i forbindelse med svangerskapskontroll)

Skrevet

Sjekk det du... Om ikke for å utelate det ihvertfall.

Det blir ikke bedre av å la det være.... :)

Lykke til!

Drikk mye vann, tranebærsaft om du har...

Skrevet

Ja får gjøre det da... Uff.. Hater å måtte ta tabletter og sånne ting.. BLÆÆÆ!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...