Gå til innhold

Passiv røyking- hvor farlig for babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mor som er psykisk syk og som røyker veldig mye- minst 20 om dagen inne i sin egen leilighet. Jeg har ikke ville tatt med sønnen min på 6 uker dit, pga at det er så veldig røykfyllt. Vi har heller måtte møttes hos hennes mor, oldemoren til lillegutt når vi har vært i hjembyen hennes (vi bor i en annen by).

Min mor er imidlertid veldig opptatt av barnebarnet sitt og synes det er leit at vi ikke kan komme på besøk til henne. Jeg har forklart at det ikke er bra for babyen å utsettes for så mye tobakksrøyk, men hun sier at dersom vi kommer så vil hun jo lufte på forhånd samt selvf. ikke røyke inne når han er der.

Hva ville dere gjort? Er det greit å ta en liten tur dersom hun har luftet? -Tobakksrøyken sitter jo skikkelig igjen likevel- lukten liksom slår mot man når man åpner døren..

Jeg er usikker på om babyen vår tar skade av et lite besøk dersom hun ikke røyker når han er der samt at hun lufter på forhånd..???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Babyen din er jo veldig liten, men jeg tror jeg hadde tatt sjansen en liten stund hvis det er godt utluftet på forhånd. Stakkars deg, dilemma det der..vil jo sitt barns beste, men også sin mors beste.

Skrevet

Jeg hadde gjort det. Kan umulig være farlig en skjelden gang

Skrevet

HI her!

Takk for svar.Jeg har også tenkt at vi skal ta en liten tur innom neste gang vi er i byen hun bor. Bra at dere er enige med meg om at det kan være ok hvis hun lufter og ikke røyker akkuratt når vi er der.

(Selv om røyklukten virkelig er fæl- hun bor jo kun på 70 kvadrat og da blir det veldig tett med røyk..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...