Gå til innhold

Pass på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest flere av innleggene på denne siden, og jeg må jo si at jeg deler helt klart flere av fantasiene om jentesex. Men jeg må opp med en pekefinger og advare dere: Sist jeg var gravid, hadde jeg og mannen min faktisk sex med ei jente. Det var utrolig deilig, og jeg vil mer enn gjerne ha det igjen. MEN nå er jeg gravid igjen og fikk en telefon fra legen min i går om at jeg var positiv på Chlamydia!!! Det er kun en plass det kommer fra og det var fra den utrolig deilige jenta som vi koste oss med flere ganger (og som jeg vil ha igjen, hvis sjansen byr seg). Derfor sier jeg bare: Bruk kondom! Det er umulig å vite hvem som har det, kanskje også for den som bærer smitten i første omgang. Kanskje hadde jeg blitt smittet uansett om mannen min hadde vært med eller ikke, men jeg regner med at det er lettere å bli smittet ved penetrering enn på andre måter.

Nå må jeg starte en 10-dagers antibiotika-kur på meg og mannen, i tillegg til at jeg må høre med legen om min førstefødte også kan ha fått Chlamydia... Det er ikke kult!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke å bekymre meg for det problemet.

Jeg har bare sex med typen uansett;)

Elsker han og vil ikke dele han med noen;)

Skrevet

Hehe....

Kondom er en selvfølge når man leker med andre. DET burde du faktisk visst på forhånd ;-)

Og ikke minst for å unngå svangerskap. Dumt om han gjorde henne gravid - istedet for deg ;-)

Skrevet

ja unnskyld meg dette innlegget må være noe med det teiteste jeg har lest!

ville virkelig mannen din risikere at HUN ble gravid?? Ærlig talt så syns jeg å dra inn andre jenter\gutter inn i sengehøyet er litt på kanten... jeg vil ikke dele min mann med noen... vi har det super slik som vi har de... sex iallefall 1 gang pr dag--- Dette kan være en fantasti, men er forskjell fra fantasi - til å realisere det.....

Det må være noe galt med forholdet, unnskyld me!!

Skrevet

Altså, HVOR leser dere i det første innlegget at mannen hennes ville risikere at hun de delte, ble gravid? Er jeg bare blind?

Det er jo en liten mulighet at denne jenta brukte prevensjon for å hindre uønsket graviditet.

Men er enig som det ble skrevet tidligere, om man går til det skrittet at man drar noen andre inn i sexlivet, bør man bruke kondom uansett -både for å forhindre graviditet og sykdommer :)

Igjen, kan vi ikke bare la de som velger å dra andre inn i sengehøyet gjøre som de vil, uten av vi andre skal fortelle de hva som er rett og galt? Synes det blir litt for patetisk at vi andre skal sitte fortelle hva som er galt og ikke, det som er rett for den ene, er ikke nødvendigvis rett for den andre.

Nå er jeg nok slitsom igjen for noen, men ærlig talt dere - er det noen som forteller de som velger å IKKE dele mannen/dama si med noen at det må være noe galt med forholdet? Neppe. Derfor bør vi holde munn når det er snakk om andre veien og.

Skrevet

Hehe...det var meg som nevnte det med graviditet...og det var ment som ironi ;-)

Synd at dette foumet er blitt så pompøst og kjeftete...det var kjekkere her før :-)

Når det er sagt...min mann har en datter i en annen by....moren gikk på P-sprøyten ;-)

Og ja, det er gøy med trekant og alle slags kanter, MED kondom, vel og merke :-)))

Skrevet

Er just derfor jeg mener at man alltid burde bruke kondom, uavhengig av om dama går på pille eller whatnot, man vet jo aldri -bedre å sikre seg dobbelt! :)

Skrevet

Jasså, du????

Da bør du kanskje gidde å lese ditt eget innlegg en, to eller tre ganger til ;-) Særlig de øverste linjene ;-)

Skjønner at du er selvoppnevnt bedreviter her inne, men du trenger ikke....dette er et forum for alle sine meninger...

Skrevet

Eller... Dropp kondomen og test deg for chlamydia etterpå...

(obs! var det jeg som skrev det... hihi..)

Skrevet

nok en liten hormonell tøff i tryne anonym som poster ja!!!1

Skrevet

Hvem er det som er selvoppnevnt bedreviter? Samme det egentlig, men som du anonym (nr 1 eller nr 2 eller whatnot, vanskelig å skille dere) skriver, dette er et forum for alle sine meninger, og jeg skriver nå bare mine meninger -jeg som så mange andre her :)

Om du synes jeg eller noen andre her er bedrevitere, så ligger det jo i ditt hode, ergo ditt problem -er vel ingen her som påstår de vet ting bedre enn noen andre? :)

Og -med det samme, det er så bra når dere anonyme skjeller hverandre ut for å poste anonymt, det tar virkelig kaka *flire*

Skrevet

Du må gjerne si din mening, ja...men må du på død og liv sin dine mening om andres meninger støtt?

Skrevet

Ja klart jeg må! Det er jo en mening det og? ;P

Skrevet

Hei Vims:)

Det sier kanskje mer enn alt det andre her inne at Vims er en av veldig få her inne som tør å si sin mening uten å trykke på anonymknappen:)

Skrevet

Jaha....det var jo et strålende argument....er hun mindre anonym fordi hun er vims?

Og har hun mer rett på sannheten fordi hun bruker et lekenavn?

Jeje.....fantastiske greier du.....

Skrevet

Altså, enkelte har litt tungt for det virker det som.

Det har ingenting med å ha "mer rett på sannheten" å gjøre.

Poenget er jo at det er mye enklere å hugge etter noen som underskriver med nick, fordi det gjør det enklere å sortere å gjøre seg opp en egen mening om hva denne personen mener, fordi man har lest mye annet denne personen har skrevet.

De som gjemmer seg bak anonymknappen blir jo aldri "gjenkjent" på samme måte, fint og flott og en veldig enkel løsning som nok flere burde tenkt på før, så slipper man denne drittslengingen om sin egen person fra folk som _tror_ de vet hvem feks jeg er, og hva jeg står for.

Jeg kan godt tåle kritikk, men å få det fra noen som rett og slett "forsvinner i mengden her" -og for alt jeg vet er en og samme person som sitter slenger dritt til alt og alle -det blir for patetisk for meg, og jeg må få lov til å si at jeg IKKE godtar det? For meg blir det akkurat det samme om jeg skulle fått et brev i postkassa, med utklippede bokstaver, der jeg må ingen måte kan forsvare meg, eller "ta igjen", get it?

Hva folk bruker som nick her inne, gir vel jeg en jamt faen i, om folk bruker hodet litt, så er man så anonym man bare vil -det er fortsatt ikke det som er poenget.

Fortsatt like vanskelig å forstå?

Skrevet

Ja, fortsatt litt vanskelig.....kan du forklare det en gang til???

anonym nr 3

Skrevet

Du trenger ikke å komme med en påstand bare for å bekrefte den en linje lengre ned (vi vet alle at bla-bla-bla er svada)

Skrevet

Hvor anynym man vil være, eller sagt på en annen måte. Hvor mye man vil utlevere seg er opp til hver enkelt. Noen her inne står for egne meninger og tør å gjøre seg "gjenkjennelig" mens andre er mest ute etter å bekrefte, både for seg selv og andre, at anonymknappen er der for å bekrefte at man gjør seg teit med vilje

Skrevet

Hva handlet dette temaet om egentlig!!?

Anonym eller ikke, jeg bryr meg ikke.

Som om folk vet BEDRE hvem jeg er når jeg ikke trykker på anonym knappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...