Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til dere som har barn som sover ute i vogn i barnehagen...(Østlandet)

Bruker dere voksipose nå?? Hva har dere på barna oppi der nå på denne årstiden?

Jeg tenker som så at det vil holde med strømpebukse, body og en tynn genser. Og en tynn lue..

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke voksi VELDIG varmt nå???????????????????????

Skrevet

Gutten min på 16 mndr har ikke begynt med strømpebukse engang enda.

Jeg har festet underdelen på skinnposen i vogna og så sover han i jakke og ullsokker utenpå de vanlige klærne og med et fleecepledd over seg. Har lagt med et ekstra helseteppe til ekstra kjølige dager.

Skrevet

Sover i bukse, sokker, sko, body og en fleecejakke. I vogna er det et lite ullteppe for å ha over og vindtrekk. Vi har heller ikke begynt med strømpebukse enda, men han er litt varm av seg.

Tenkte å legge lammeskinn (bunnen på skinnposen) i vogna når det blir litt kaldere. Lammeskinnsposen venter vi nok enda en stund med.

Skrevet

Min gutt er 14 mnd og vi har akkurat begynt med strømpebukse. Har lammeskinn i vognen, men han har bare pledd over seg. Dvs. på seg har han følgende:

str.bukse

bukse

body

stikkejakke (litt tykk)

sko

Skrevet

Vi har tatt fram voksiposen med sommerdyne. Gutten vår sover første luren sin rundt 10 i barnehagen og da er det ganske kaldt i skyggen. Barnehagen lar være å brette den over han hvis det er for varmt. Der ligger han med en tynn lue, body og joggebukse. Strømpebukse er vel litt i det tidligste laget? Han er veldig varm av seg men føler at den luner litt i ryggen og rundt hodet siden han ligger i sportsvogn. Og så har den sommerdynen en fantastisk egenskap at den ikke er for varm til han nå iallefall.

Skrevet

Hm, jenta mi har brukt strømpebukse noen uker nå. I vognen sover hun f.eks med body, strømpebukse, høstbukse (ikke som de tynne sommerbuksene), genser, vindjakke og lue. Fleecepledd over og gjerne vindtrekk. spørs jo litt når på dagen det er. Er det over 17 grader går det jo ann å ta av genseren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...