Gå til innhold

Dumt spørsmål..


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Litt flaut, men når man snakker om barnets alder..

Regner man at barnet er 1 mnd fra f.eks som i mitt tilfelle fra 30. til 30. eller teller man uker fra dagen den var født?

 

*veldig flau*:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener at jeg regnet i uker de første to mnd. Etter det regnet jeg en mnd fra dato til dato. Jeg ville sagt at barnet ditt var 4 uker:)

Skrevet

 

ok:) Takk!

Skrevet

Hei!

 

Syns ikke det er så dumt spørsmål jeg.. Er sikkert mange som lurer på det, men ikke gidder spørre ..

Selv talte jeg uker til knøttet var rundt 2-3 mnd. Innimellom sa jeg 1mnd og 2mnd da.. Det som ble nærmest liksom. Nå teller vi bare mnd. Knøttet er 6,5 mnd nå. :-) Tiden flyr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...