Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hei! Jenta mi sover fint uten hodepute, men tror kanskje det er tiden for å introdusere det. Finnes babypute i str. 35 * 40 cm og juniorpute 40 * 60 cm. Hva ville dere gått for/hva har dere? Har dere også byttet fra barnedyne 80 * 100 cm til juniordyne ennå?
irenben Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hei! Vi startet med hodepute til vår sønn for ca en mnd siden, nå er han 18 mnd. Han sov forsåvidt godt uten, men vi tenkte vi kunne prøve. Han syns det er nydelig, smiler og koser puta når han legger seg. Kjøpte dun juniorpute 40*60 cm, den er veldig myk og blir nesten helt flat når han legger hodet på den. Har bare positive erfaringer med det! Vi har også gått over til juniordyne 100*140 cm.
Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Gutten min er 14 mnd, og fikk juniordyne for ett par uker siden. Da fikk han også juniorpute, og den liker han kjempegodt. Han har hatt babypute før, men den bare så bra ut, gjorde det ikke noe mykere å ligge der.
supersurfer Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Gutten min på 16 mnd bruker både junior dyne og pute. Dyna tok vi i bruk i mars fordi babydyna var så liten at hver gang han snudde seg lå han plutselig uten dyne. Merket at han ville ha pute også rundt den tiden fordi han alltid la kosedyrene under hodet som pute før han sovnet. Da fikk han en babypute. Kjøpte større barnepute til han fra IKEA her for en måneds tid siden fordi babyputa nå er litt liten og puslete for han. Men han legger seg nå stort sett oppå dyna med hodet i fotenden uansett så jeg tror egentlig vi kunne droppet noe form for sengetøy i det hele tatt! ;-)
Gjest Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Jeg har en gutt på 18 måneder, og han begynte med juniorpute i sommer. Kjøpte en pute på Princess som er kjempemyk, den blir nesten helt flat når han ligger på den. Tror merket heter andungen eller noe i den dur. Kostet rundt 200 kroner tror jeg det var. Han koser seg veldig med den puten. Når han skifter stilling i sengen, drar han den med seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå