Gå til innhold

Oral-sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min synes det er dritkjedelig å ha sex, når vi ikke har oral-sex. Jeg liker det ikke, men er kjempeglad i sex, vil gjerne ha det flere ganger hver dag, og prøver alle slags stilllinger. Blir såret når han sier at sexen er dritkjedelig pga det :(

Måtte bare lufte disse tankene.

Blir deprimert pga av det. Noen som har noen ord/ tanker å gi meg angående dette problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en dust! Hvordan mener han at du skal ta dette da?? Skal dere slutte å ha sex?? Jeg hadde da ikke hatt sex med en som hadde syntes det var kjedelig.

Er det en spesiell grunn for at du ikke liker oralsex? Noe du kan komme over? Det er måter du kan komme over det på, om du kunne ønske at du likte det selvsagt.

Men om det er noe du kan fikse, så hadde jeg ikke giddet å gi det til han... Han kan ikke være spesielt glad i deg som sårer deg på den måten! Respekt er et nøkkelord i et godt forhold. Det finnes ikke så mye av det her må jeg si...

Skrevet

Oralsex er et oppskrytt motefenomen. Skal vedde på at det ikke på langt nær er så mange som faktisk har det, som man kan få inntrykk av i media.

Skrevet

Beklager å måtte si det, men kjæresten din må være en av de mest umodne, kyniske og egoistiske menn jeg har hørt om! Rett og slett stugt av ham å såre deg på denne måten.

Det er en gang sånn at alle liker ikke de samme tingene, og da er kluet å møtes på halvveien og finne en løsning. Skjønner godt at du blir trist og at det gjør vondt. Men vet du, du skal ikke la deg presse. Han må lære å akseptere at du ikke liker dette. Og jeg tror rett og slett ikke på ham når han sier sex er kjedelig uten oralsex. Da er det noe underveis han ikke har fått med seg.

Har ikke de beste rådene å gi deg tror jeg, men det er viktig at du får ham til å forstå at han sårer deg. Gjør han ikke det ville jeg nok revurdert hele fyren. Du kan ikke leve livet ditt med en som har så liten respekt og omtanke for deg. Du fortjener bedre enn det vet du :-)

Skrevet

Jeg husker at jeg trodde aldri jeg kom til å ha oralsex da jeg var tenåring. Som tenåring syntes jeg det hørtes ekkelt ut. Men etter at jeg ble over 20 år og etablerte forhold, så oppdaget jeg at oralsex faktisk var veldig godt og spennende å ha. I dag syns jeg det er helt nydelig. Det er bare å prøve seg frem, så kanskje du oppdager at det kan være deilig å suge partneren din. Jeg er blant de som liker veldig godt oralsex. Jeg elsker å suge mannen min, ville aldri ha vært den biten foruten.

Skrevet

Men det er da ganske tydelig at HI ikke er der... Hvorfor skal du legge inn et innlegg der du bedyrer at du ELSKER å suge kukk.... Det gjør jeg også det, men det har INGENTING med HI og gjøre... Det gjør henne sikkert bare mer frustrert at folk ikke skjønner og tar hennes problem på alvor... Det er ikke bare å begynne å like noe, om man ikke liker det.. Hun er da ikke en tenåring heller om hun er her og har mann..... Du skjønner jo ikke problemet nøff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...