moderen Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 va'kke meningen å bruke 2 innlegg til dikt - skulle liksom være 2 dikt etter hverandre. Men med den Klondyke - stemningen som hersker her inne, er kanskje ikke 2 innlegg fra eller til noen big deal :-) Anyway - Det ser ut som om dere har det kjempekoselig her - gleder meg til å få Karl Teodor hjem, så jeg kan få en liten mulighet til å dibbe litt jeg også! Hold av en plass til meg, da, jenter... Skal bytte PC også, så det kan ta litt tid før jeg kommer inn igjen... Kos dere så lenge!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Holder av plass jeg moderen!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Vi gleder oss til du kommer!!!
Gummelillan Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Selv om vi er modne, er vi ufattelige søte og små så her er det masser av plass ;-) VI venter på deg! Føler jo at vi har heiet oss gjennom halve svangerskapet ditt så da vil vi jo følge deg i fortsettelsen også da vet du. Gleder oss til du er blandt oss langt oftere
Gla-mor Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Har vært innom her av og til, men ikke så veldig aktivt. Det må vi se å få retta på! Så flott navn deres lille sønn har! Hvor gammel er han nå? Vår lille Thomas er 11 uker, og vi skal ha barnedåp på søndag.
Ronja65 Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Gleder oss til å høre mere fra deg seinere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå