moderen Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 To luker i himlen Det største mysterium er ikke mer enn dét: at en ørliten kropp er våknet til jorden. Den nyfødte SER. To luker i himlen går opp. Selv fem-trinns-raketter og kjernefysikk blir puslingers puslespill når det nyfødte barn med et eneste blikk beviser at Gud er til. André Bjerke
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 :-)))) Blir så glad av å lese alle disse flotte diktene!
Reveenka Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Nå var det min tur til å gråte en skvett!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Ååååååååååååå så nydelig!!! Tårene renner i strie strømmer!
moffi Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Så vakker der du står og vender ansiktet mot jordens myke muld er myk og fuktig mørk som nattens dype savn Så vakker der du står og visker ord som ingen hører navnløst savn bak gjemte dører Stjerne skinn du ren og klar.... Skinn lille stjerne -lag et gyllent regn. Gjør alt blått og mykt -som før var hardt som stein og la det danse som toner gjennom natten....... Så vakker der du står I din himmel tennes stjernedryss i velvingen av fløyel svever tusen kyss av gull. Skinn lille stjerne -lag et gyllent regn. Gjør alt blått og mykt -som før var hardt som stein og la det danse som toner gjennom natten.....
Karomamma Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 André Bjerke er konge!! Gleder meg til jeg og snuppa for alvor skal ta fatt på Farmora og mormora og andre festligheter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå