theodormamma Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 jeg lurer på hvor lenge deres babyer pleier/pleide å ligge å magen... vet at de skal ligge mest mulig, men min (snart 3 mnd gamle gutt) hater d...... han blir jo ilsint etter bare noen minutter jo.......og svake meg gir som regel etter.....
Gjest Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Min også hatet å ligge på magen. La han over på magen ofte men snudde han over når han begynte å gråte. Han elsker å ligge på magen nå og ligger omtrent bare på magen på dagtid, men det er fordi han nå klarer å snu seg over på magen selv.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 var hos helsesøster i dag. tok opp dette selv. noen dager er det helt greit for min å ligge 3-4 min på mage, andre dager ikke i det hele tatt. vil ikke at han skal begynne å gråte hver gang han ligger på mage så snur han hver gang han starter å fyre opp! min er også 3 mnd. hs mente at hvis han ikke ville ligge lenge, var det også bra at han fikk seg småturer på mage-og være fornøyd med det:)
Dano Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Min ligger på magen endel korte perioder om dagen, men han har snudd seg på magen selv fra før han var 3 mnd, og nå er han 4,5. Han har begynt å like det litt mer nå med noen interressante leker foran å gripe etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå