Gå til innhold

ligge på magen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hvor lenge deres babyer pleier/pleide å ligge å magen... vet at de skal ligge mest mulig, men min (snart 3 mnd gamle gutt) hater d...... han blir jo ilsint etter bare noen minutter jo.......og svake meg gir som regel etter.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min også hatet å ligge på magen. La han over på magen ofte men snudde han over når han begynte å gråte. Han elsker å ligge på magen nå og ligger omtrent bare på magen på dagtid, men det er fordi han nå klarer å snu seg over på magen selv.

Skrevet

var hos helsesøster i dag. tok opp dette selv. noen dager er det helt greit for min å ligge 3-4 min på mage, andre dager ikke i det hele tatt. vil ikke at han skal begynne å gråte hver gang han ligger på mage så snur han hver gang han starter å fyre opp! min er også 3 mnd.

 

hs mente at hvis han ikke ville ligge lenge, var det også bra at han fikk seg småturer på mage-og være fornøyd med det:)

Skrevet

Min ligger på magen endel korte perioder om dagen, men han har snudd seg på magen selv fra før han var 3 mnd, og nå er han 4,5.

Han har begynt å like det litt mer nå med noen interressante leker foran å gripe etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...