Gjest Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 gått med d nå i 14 dager. min sønn er 4 mnd+1 uke. noen som veit hva d er??? bruker ikke no prevensjon.. bare hoppe av i svingen ( i know, fryktelig dumt... he he)
Gjest Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 bruker du prevensjon? hvis ikke ville jeg tatt en grav test.. mange som har mye murringer første månedene.. jeg hadde det med begge mine sønner..
yasmina Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Det kan vaere hva som helst... Har du faatt mensen tilbake etter foedsel ? Jeg hadde murringer i 1 mnd foer jeg fikk den tilbake etter forrige foedsel.Mer kanskje ogsaa... Du kan ogsaa vaere gravid. Ta en test !!! jeg ble gravid da lillegutt var 6 mnd, og da fullammet jeg nesten. Ellers saa kan det faktisk bare vaere hormoner.....
Gjest Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 såg nå at du skrev det!! ut og kjøp deg en test.. enen er det mensen som kommer tilbake eller er du kanskje gravid igjen:-)
Gjest Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 har ikke fått tilbake mens nei... men huff.. kanskje jeg bør ta en test.. åh, hjelp.
Gjest Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 hehe.. skjønner godt det med "hjelp":-))) hadde blirr gal hvis jeg ble gravid igjen, men det trenger jo ikke være det da! kan være eggløsning eller mensen som kommer! men hadde nok tatt en test for å være sikker:-) fortell hvordan det går!!
Gjest Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 det skal jeg gjøre... men er d å hoppe av i svingen såååå usikkert da??? el er jeg veeeeeeeeeeldig naiv??
langevipper Skrevet 27. september 2006 #9 Skrevet 27. september 2006 Da jeg gikk å ventet på mensen og den ikke kom, hadde jeg mensmurringer...holdt på i en uke før en venninne ba meg om å kjøpe en test. Hun var nemmelig sikker på at jeg var gravid, og det fikk hun rett i. Jeg brukte den hoppe av i svingen metoden også, den metoden funget ikke nei...hehe... og her sitter jeg med den herligste jenten på snart 3 mnd som lo for første gang i går (for en herlig latter, jeg smeltet totalt:-) lykke til med testen
yasmina Skrevet 27. september 2006 #10 Skrevet 27. september 2006 Vi laget nr. 1 ved aa hoppe av i svingen. ( drev paa slik et aar foer det ble baby utav det,da ) Men vil nok tro at mest sannsynlig er mensen paa vei tilbake hos deg. Hvilket betyr at hvis du ikke vil ha to tette boer dere finne en annen maate aa beskytte dere paa. Hadde tatt en test for aa vaere sikker. Siden du har hatt det slik i to uker vil du nok faa utslag naa om du skulle vaere gravid. Klem
Gjest Skrevet 27. september 2006 #11 Skrevet 27. september 2006 he he:) så kos da,, skal gi beskjed jeg... tusen takk:):)
♥Emma*21febr06♥ Skrevet 27. september 2006 #13 Skrevet 27. september 2006 Kjenner meg litt igjen ja.. hm hm... Men jeg var IKKE gravid heldigvis får jeg si. Jenta er 7 mnd. Men jeg har hatt mensen 2 ganger etter fødsel, og er skikkelig plaget leeenge i forveien med mens murringer og trykk. Føler noen har blåst opp en ballong inni meg.. Men ta en test for sikkerhets skyld, og få deg prevensjon så slipper du de bekymringene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå