Gå til innhold

Ny her =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er Hedda er 21 år og har Caspian på 4 mnd. Har bodd i Oslo i 2 år nå, kjenner nesten ingen med barn ;( Søsteren min tipset meg om DIB og her fant jeg "ung mor" siden! Er ynsgt på barselgruppa så jeg regner med jeg går for å være ung mor ;) Bor på Grünerløkka, enn dere?

 

=) noen-som-vil-bli-kjent...? hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei!

 

jeg er 22 år og bor på manglerud! var på treff for første gang nå, regner med at jeg skal nestegang også! koselig om d blir med!

Skrevet

heisann =)

 

Jeg er 20 år og bor på Haugerud, flytta hit for 1 år siden.Velkommen til DIB da =) Var og på treff sist, kjempekosli..så må bare komme neste gang jah :)

Skrevet

Hei :o) Takk for svar!

Ja, jeg og Caspian skal definitivt bli med på neste treff. Kjekt at vi er så mange som vil møtes!

 

*Klem*

 

Skrevet

hei hei:)

velkommen hit.

jg bor i gamlebyen,vil veldig gjerne bli kjent.. hehe;P

du får bli med på treffe neste gang da vettu, kjempe hyggelig!

håper vi ses og snakkes.

klem

Skrevet

Hei hei :o)

Kjenner ikke så mange på min alder med barn heller, men det var kjempe hyggelig å bli kjent på treff, så du må komme på det neste som de andre sier! :o)

Skrevet

Heisann :)

Velkommen hit!!

Håper vi ser dere på neste treff :o)

Har ikke vært med før vi heller.. så det blir kjempekos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...