Dakota Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hei! Jeg er Hedda er 21 år og har Caspian på 4 mnd. Har bodd i Oslo i 2 år nå, kjenner nesten ingen med barn ;( Søsteren min tipset meg om DIB og her fant jeg "ung mor" siden! Er ynsgt på barselgruppa så jeg regner med jeg går for å være ung mor Bor på Grünerløkka, enn dere? =) noen-som-vil-bli-kjent...? hihi
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 heihei! jeg er 22 år og bor på manglerud! var på treff for første gang nå, regner med at jeg skal nestegang også! koselig om d blir med!
Angel86 Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 heisann =) Jeg er 20 år og bor på Haugerud, flytta hit for 1 år siden.Velkommen til DIB da =) Var og på treff sist, kjempekosli..så må bare komme neste gang jah
Dakota Skrevet 28. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2006 Hei ) Takk for svar! Ja, jeg og Caspian skal definitivt bli med på neste treff. Kjekt at vi er så mange som vil møtes! *Klem*
Camillamor&Lea:-) Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 hei hei:) velkommen hit. jg bor i gamlebyen,vil veldig gjerne bli kjent.. hehe;P du får bli med på treffe neste gang da vettu, kjempe hyggelig! håper vi ses og snakkes. klem
PlussogLinus Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Hei hei ) Kjenner ikke så mange på min alder med barn heller, men det var kjempe hyggelig å bli kjent på treff, så du må komme på det neste som de andre sier! )
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Heisann Velkommen hit!! Håper vi ser dere på neste treff ) Har ikke vært med før vi heller.. så det blir kjempekos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå