Gå til innhold

Du anonym som kalte ungen min for feit!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kaller ikke babyer for feite det sier seg sjøl! Babyer KAN ikke bli feite. Og slik som du svarer med at om jeg ikke vil at noen skal kalle ungen min for feit så holder jeg vekta for meg selv, Halloooo??? Har du noen gang sett ham i det hele tatt?

Unnskyld meg for at jeg blir litt irritert altså. Hva sier du til folk som har babyer som er litt slankere da, la oss si like lang som min (68) og 6500 g eller mindre "Herregud for en spinkel baby, skulle tro du foret henne med vann"?

Anyway, tenk om du hadde skrevet det til "feil" person? For jeg vet at det er en del som faktisk tar seg nær av at ungene deres blir kalt tjukke, eller feite, nå er ikke jeg den som blir mest såret. Men irritert, DET blir jeg av slike usaklige svar, for det var faktisk et seriøst innlegg jeg la ut!

By the way så har jeg faktisk sett babyer som ser større ut enn min som veier mindre, sånn at det er sagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er IKKE den anonyme som gjorde det altså, jeg ville bare si meg enig med deg. Samme hva babyen din veier, så er han ikke feit. Sikkert verdens vakreste lille, din som alle andres tenker jeg.

Skrevet

Ikke bry deg om det, det er s[ mange tette folk. Så forresten på bildene, han er kjempeskjønn! Men det vet du sikkert. Han er omtrent på størrelse med min egen. Ganske så deilig ja.

Skrevet

Hehe, babyer kan da ikke bli feite! :) De skal ha masse dobbelthaker og lubbene armer og lår!! Det er jo det som gjør babyer så skjønne!! De babyene som er"tynne" er jo som regel syke fordi de ikke får i seg nok næring.

Mamman til Håvard: Gutten din var kjempe skjønn, og så akuratt passe lubben ut :) Rett og slett sånn en baby skal se ut!

Også ser det ut som vi har samme vippestol :) Min gutt storkoser seg i den :)

Skrevet

Trodde det var status med runde babyer jeg:-)

Skrevet

Bare tullesvar det der vet du;o) Åsså den dialekta a... smarting.. hi hi. Nydelig liten gutt du har :o)

Jeg har også en liten stor en... skjønn som bare det!!

Skrevet

Sånne folk må du bare riste på hodet av.

Ikke noe å bli irritert for engang.

La dem bare pjatte, og kos deg med den finfine gutten din =)

Uvitende folk treffer du på hele livet. Alle steder.

Ikke noe å bry seg om. De har et problem, - og det får de jobbe med selv. Hvis de noen gang ser at de har problemet,da....det er verre.

Lær å hold kjeft, anonym. Det er mitt råd.

Skrevet

Jeg bare tenkte på den tråden for en stund tilbake siden der mange skrev at de syntest det var litt leit og ble lei seg av at folk kalte babyene for tjukk, og sa at de var tjukk og god. Tenk om det ikke var meg, men en av de. Det er derfor jeg blir irritert! Man vet aldri om man sårer noen skikkelig, derfor bør man prøve å holde slike dumme kommentarer for seg selv!

Skrevet

Gutten din var kjempe nydelig. Ser ut som en frisk og sunn baby:) jenta mi er født 29.04.06 og veier 8425g.. ikke akkurat liten hun heller pluss at hun er kjempe lang, så hun ser enda større ut... får ofte høre at hun er stor og lubben, men jeg blir bare kjempe glad:) Babyer skal være lubbene! =)

Skrevet

Jeg har aldri tenkt over at ordene "tjukk og god baby" er sårende.

Men får ta det til etteretning ;o)

Synes heller ikke det er sårende om noen sier det om min baby. Men han er heller lang og slank,da ;o)

Nummer 5 derimot, han var skikkelig tjukk og god, og det var jeg jo stolt av.

Mulig vi trøndere legger noe annet i dette utrykket enn andre gjør??

Men å kalle en baby "feit", det synes jeg er stygt.

Skrevet

Gutten din er da vel ikke "feit"!! Jeg ville sagt "god og rund". Det er knøtten min også. Det er vel ikke feil å si det? De "skal" være litt slik. No affence til dere med mindre babyer..

Var gøy å se bildene av gutten din! Så noen klær som vi har også.. Det er vel egentlig ikke noe rart i det, men..

Vi får kose oss med de vi har, enten de er litt runde eller spinkle. De er gode samme hva!! :-)

Skrevet

Gutten din var da ikke feit, han var jo kjempe søt jo=) Sant som du sier, babyer kan ikke bli feite...

Skrevet

Åh for en søt going! :D :D

Lik genser som Bastian har han gså, motorhead genser! YEAH! :)

Ingen som kan ha ment at gutten din er feit da, bare tull :)

Min gutt er forresten 65,5 cm lang og 6690g... Og hans vektkurve går nedover!!! :-O

Skrevet

Herregud så skjønn unge:-) Kan ikke kalles feit han nei! Ikke bry deg om hva andre sier, bare misunnelig fordi du har en så skjønn liten gutt....

Skrevet

Jeg har nå lest den kommentaren og hadde ikke akkurat brydd meg om den! Syns den virket ganske ironisk fra noen som kjedet seg litt.. Selvsagt ikke morsom kommentar, men who cares! Jeg har også en stor baby så jeg kan sette meg inn i situasjonen.

Skrevet

Ingen babyer er da feite nei. Å baby Håvard var jo bare kjempe skjønn

: )

Skrevet

For en kommentar, anonym! Når man tilogmed kaller en baby feit er det ikke rart folk får dårlig selvtillit. Med sånne folk som deg er det ikke rart det finnes mobbere!!

Skrevet

hehe gutten din er jo så knapt baby-lubben jo! Ikke bry deg om folk som slenger dritt... Sikkert bare kranglete, så gikk det utover deg..

Skrevet

Tihi, hvis din unge er feit, hva er min da?? www.isabellm.piczo.com :-)

Stor å god unge har jeg i hvertfall :-)

Skrevet

Her er jeg som sa : ungen din høras feit ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å det synes jeg ennå, smellfeit tom.

Men han er sikkert kjempeskjønn.

Men hvorfor i all verden skulle jeg "kødde" med å si det????

10 kilo på en 5 mnd baby er jo horribelt digert, men som jeg sa, feite folk er like mye verd som tynne.

Skrevet

En baby kan faktisk ha tung benbygning ogsaa. trenger ikke vaere "feit" for det,da.

Skrevet

UNGEN MIN HAR BLITT KALLA FEIT A NABOKJÆRRINGA HER,HO FIKK SÅ DET SANG.HO ER GOD Å LUBBEN, MEN Å SI FEIT TE ET LITE UNGE ER JÆVLA FREKT.

RÆVA TE NABOEN ER FORRESTE 4 GANGER STØRE ENN HELE JENTUNGEN MIN,Å DET VEIT HO NÅ.

SÅ HOLD SMELLA DU SJUKE KJÆRRING SOM DRIVER Å TRAKASERÆR SMÅ BÆIBIS

Skrevet

Der er jeg veldig enig med deg Northernlights. Jeg har selv hatt to tjukke og gode gutter jeg:o) Og viss folk sier det blir jeg ikke fornærmet for jeg vet det bare er godt ment... Slank eller tjukk - de er da så søte uansett!!

Men å kalle en baby feit blir noe helt annet!!

Skrevet

han var jo kjempe søt..:)

jeg liker babyer som er god og rund... har heletiden sagt at jeg vil ha det..og babyen min begynner å bli det hun og..men ikke så stor som din.enda..;) den søteste babyen jeg har sett er datteren til naboen...hun var så utrolig god..hadde masse valker nedover beina.

..man måtte brette valkene vekk for å vaske henne nedentil...utrolig hærlig jente...jeg så henne ikke på 6 mnd (fra 6 mnd til 1 år) og dfa hadde hun lært seg å gå, og var blitt helt passe srl...hun hadde strekt seg masse...like søt altså..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...