Gå til innhold

hva er babygym?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babygym er et stativ med leker som man setter over babyen når den igger på ryggen på gulvet : du har sikekrt settd et mange ganger. Lekegrind har vi ikke så det kan jeg ikke si noe om :)

Skrevet

Babygym er en sånn uro du kan ha stående på gulvet, også ligger babyen under og titter på og etterhvert griper etter lekene som henger på :)

 

Vi har foreløbig ikke lekegrind (er også førstegangsmamma), men tenker at det er greit å ha etterhvert....

Skrevet

ja, det var vel det jeg trodde=)

takk for svar

Skrevet

 

Jeg synes det er veldig greit med lekegrind:)

 

Vi har katter da, så synes det er greit at hun kommer opp fra gulvet, men også veldig greit når man skal på toalettet eller gjøre noe annet så kan de bare ligge der og da vet man de ligger trygt og ikke kommer noen vei:)

 

I tillegg så er det greit når de blir litt større og helst skal *overalt* og bare plassere de der med noen leker:)

Skrevet

Har lekegrind og fornøyd med det! Har festet en tråd over grinda som jeg har hengt noen leker på! Gutten er kjempefornøyd! Han er forresten 7 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...