phantomet Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Barnet Min kjærlighet til deg barn, Har ingen grenser - den er evig som tiden, sterk som en bølge rullende mot stranden, åndfull som menneskets iboende kraft. Min kjærlighet til deg barn, er fylt med din egen varme, den brenner som en fredsflamme i et herjet krigsområde, full av tro, håp og livskraft. Min kjærlighet til deg barn er, om du blir hos meg eller ikke, en utømmelig brønn av undring, følelser og drømmer. Du er sola som aldri går ned, kloden som aldri fortæres, menneskebarnet som aldri dør. Du er den evige skjønnhet, praktfull og blomstrende, ditt barnlige nærvær, en oase mot verk og uro, et kraftverk for legemet så en liten rynke i munnviken, smilet, - hva annet handler livet om?
phantomet Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Takk! skrev det for 3 år siden da junior ble født....
Karomamma Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Nydelig dikt, phantomet! Tusen takk for at du deler med oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå