Minto Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 I dag har hun tatt en hel pupp, en halv (sånn føltes det..., og to super av en tredje pupp... Litt lite... Hun er forkjøla, tett i nesa.. To måneder.. Blir litt bekymra når hun ikke spiser...vanligvis går det to timer mellom måltidene... Nå bare sovner hun ved puppen, ikke mulig å vekke henne... Tar hun skade av en sånn dag? Tenker vel mest på at hun burde få i seg litt væske...
nalina Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 gammel overtro sier jo at barn sover seg friske. la hanne sove du.) hun spiser da hun er sulten skal du se. god bedring til den lille;)
Ducchini Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Hvis hun er veldig tett i nesen, kan du dryppe mm i den, det skal løse opp, så er det lettere for henne å puste når hun spiser Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå