Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 får vi noe tilbakemelding da vi har søkt på barnetrygd eller bare kommer den inn på kontoen?evt hvor lang tid etter mann har søkt kommer den?
Dano Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 du skal få svarvedtak fra trygdekontoret,men det kan ta tid. Ring de og hør.
Mamma mia! Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Står på trygdeetaten.no at den kommer automatisk. Har ikke sett noe til den enda men... Har gått 7 uker etter fødselen. Må vel søke dersom man har krav på ekstra (utvida ol.) etter som jeg har forstått.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 ringte inn å hørte jeg nå..Den ksla komme automatisk hvis du er medlem av folketrygden og babyen er registrert hos folkeregisteret..
mjk Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Jeg har ikke søkt og fikk pengene i går. Det er 7 uker siden fødsel og pengene kom inn på konto uten at jeg gjorde noe:-)
Sina73 Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Jeg fødte i mai og fikk første utbetaling i slutten av august. Fikk da for 3 mnd, men måtte altså vente så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå