Gå til innhold

er det noen her med baby på 6 uker +/-?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan ser deres dag ut?

hva "gjør" dere med barnet når det er våkent?

er dere mye ute og flyr, eller er dere mest hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyn min blir 6 uker til mandagen..jeg er enda stor syns jeg og slapp i magen og blir fort sliten..

Lillegutten min ruller litt,fester blikket og følger lyder og er veldig fasinert av lys..han smiler og skratter masse..

Skrevet

og vi er ikke mye ute å flyr..Er hos søstera mi to ganger i uke,men det er for å få litt avløsning og for at hu skal få sett lillegutt..

Skrevet

Det blir litt husarbeid innimellom og kosing med babyen. Aktiviserer han med å synge sanger og legge ham under babygymen ca en time om dagen. Tar en trilletur nesten hver dag. Flyr ikke så mye rundt, men kommer meg på cafe ett par ganger i uka og/eller venninnebesøk. Dagene går kjempefort selv om jeg føler jeg ikke får gjort så mye som jeg har tenkt bestandig! :)

Skrevet

Min gutt er 7 uk. Når han er våken pleier jeg å legge han i lekegrinda noe han liker. Der ligger han og kikker og "prater". Etter litt går han lei og vil opp til meg igjen. Han liker ikke å sove på ryggen og vil helst sove på mitt bryst, noe som er ganske slitsomt...når jeg legger han fra meg, så våkner han og skriker..håper det går over etterhvert. Vi er ikke mye ute fordi jeg er ganske sliten og trøtt enda. Dessuten skriker han også mye når han er i vogna, men håper det også går over..

Skrevet

Vi begynner dagen mellom 6 og 8, da er det pupp, morgenstell litt kos og så sovner han igjen. Da steller jeg meg og prøver å gjøre litt husarbeid. Så er det tid for pupp igjen, kanskje bleiebytting og litt leking under babygym eller litt i vippestolen. Så er det litt mer pupp og da bruker han og sovne. Legger han i bagen og tar en trilletur på 1-3 timer, er gjerne innom butikken også.

Når han er våken "snakker" jeg gjerne med han mens han ligger på magen min, eller i sofaen. Synger litt sanger eller går litt rundt i leiligheten, han liker å bare titte litt. Også leker han litt i vippestol og med babygymmen.

Vi får en del besøk hjemme, så har ikke vært på cafe enda. Gruer meg egentlig litt til å gå på cafe, for vet ikke om jeg klarer å amme der....Liker bedre å dra til folk for da er jeg mer komfortabel med å amme....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...