Gå til innhold

MSN oppfølgingsspørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare fjortiser, Attpåklatten og undertegnede som driver med det? Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chatter med besteforeldre og tantebarn innimellom, men det er på en PC vi ikke bruker så ofte. Hadde nok brukt MSN oftere hvis ikke jobb-PCen (som jeg også bruker hjemme) hadde sperre for chatting...

Skrevet

Er fortsatt ikke helt sikker på hva dette er for noe jeg... det ble forklart i en annen tråd, men det var så vanskelig å forstå....tror jeg må ha det med teskje......

Og just for the record - jeg fikk ikke være med i Mensa jeg heller. Rart.

c",)

Skrevet

Det er et chatterom hvor man på forhånd har bestemt gjestene... Dvs du definerer hvem du vil chatte med. Så kan du chatte med en eller flere av dem samtidig enten hver for seg eller invitere flere inn i det samme chatterommet... Man bruker mye emotions (små dubbedingser som gjør mye rart... noe sånt som c",) eller ;-)...) og snakker fjortisspråk (halla balla, skjer'a skalla...) Det er ganske gøy!

Skrevet

Hysssssssj....100% diskresjon utbedes herved;-)

Skrevet

Hørtes avansert ut? Må man bruke sånn kamera oppå PC'n? Svigerinnen min bruker sånn til å snakke med slekta i Israel. Men i såfall høres det ikke ut som noe som passer for meg. På samme måte som den nye mobilen min med mulighet for videooverføring. Når jeg skriver på PC'n deller snakker i telefonen, foretrekker jeg at jeg kan sitte her med flekkete morgenkåpe, håret til alle kanter og et svært trøtt tryne ;-)

Skrevet

Man må ikke bruke kamera, men du kan, hvis du vil. Tror nok det mest er den yngre garde som gjør det, vi modne føler ikke spesielt behov for å vise mer enn nødvendig! Og det er som du sier, deilig å kunne sitte med håret til værs og trøtt i trynet:-)

Skrevet

Det er jo kamera som er Kul Kulesen da!

Gummelillan: du kan velge selv om du vil ha kameraet av eller på...

Hjemme hos oss er funker det sånn at kameraet er på når lillemor er med (da holder vi henne opp foran oss så de dratte ansiktene og den gamle joggingsen ikke synes). Uten lillemor er kameraet stort sett av.

Skrevet

Nå skal jeg gjøre det lit mer avansert, hva med Skype?

Vi ser stadigvekk mormor og morfar på vebbkameran vi men da snakkes vi på skype.

Men fikk en god nyhet her om dagen. Med bredbåndtelefon, så ringer vi også gratis i norden. Det var lit av en gave for oss ikkenorske, men supernordiske:-))

Skrevet

Jeg er veldig aktiv der når jeg bare er på nett ja :-)

Skrevet

Ja, der mista dere meg igjen da. Skype?????? Skjønner at jeg er ganske så gammeldags og avlegs.... Tror jeg fortsetter å skrive her inne og føle meg ganske så kul og moderne, jeg ;-)

Skrevet

Ikke så dreven på dette nei, men bruker MSN til å prate med sønnen min i Fredrikstad, gir av og til også småbeskjeder til datteren der når hun er på skolen. Lite avansert med andre ord. Det er da jeg føler at alderen "tynger" - og at ungdommen og utviklingen raser forbi. Ikke kan jeg bruke unnskyldningen om ammetåka der heller - så lenge som dette har vært

Skrevet

Sønnen min opplevde heromdagen at det var noen som var innlogget på hans MSN-liste. Han kunde se seg selv skrive meld. Ikke så hyggelig da vennene hans trodde han skrev en masse tull til dem.

Skrevet

Vet du ikke hva skype er??? Thi hi:-).

Da skal jeg fortelle deg at det er omtrent som msn. Fast man kan også snakke med hverandre via mikrofon.. fast det kan man også på msn tror jeg.

Skrevet

Uff da, visste ikke at det var mulig???? Da er det ikke like moro nei

Skrevet

Såg det med egne øyner jeg...Han har visst opplevt det tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...