Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 hehe....så farlig er det ikke da men.... Skulle bare hatt ett fint dikt til min lille datter som blir ett år neste helg!! Noen som kan hjelpe meg??
Hillamor Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Nå må du ikke rope "ulv, ulv.."..! He, he.. Jeg bare tulla! Skulle du ha hatt et nytt dikt da eller? Ellers så syns jeg "Mauren" er søt. Tror det er Halldis Moren Vesaas som har skrevet det.
Hoppetussa Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Det er Inger Hagerup som har skrevet Mauren.
Hoppetussa Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Ellers kan du jo kikke i barnesangboka! Det er jo også dikt! :-)
Hillamor Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Takk! Det var henne jeg tenkte på..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Hmm..er liksom mer ute etter ett vers eller ett rim....
#gurimalla# Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Hei! Her er et vers jeg synes er nydelig ihvertfall: Du vesle fugleungen min den lubne, skjønne kroppen din med de små rare klærne på og foten din med tærne på og hånden din og armen din og lukten din og varmen din er som et kjempemessig hav din mor kan øse lykke av Men uten kamp og uten slag skal jeg gi slipp på deg en dag hvor min du er - allikevel skal du bli stor og bli deg selv. Nå kan jeg bare pleie deg og elske deg og eie deg og leke med og ta i deg og være bunnløst glad i deg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå