Gå til innhold

jeg mistet min lille petter bare 28 uker gammel


may_linn

Anbefalte innlegg

hei til alle som har mistet sine små englebarn! kondolerer.. jeg mistet min lille gutt får 2 uker siden, han var bare 28 uker gammel,men så perfekt og ferdig,trengte bare og vokse litt.., og det var ingen grunn, de kalte det krybbedød i mors liv.. det er så urettferdig, det ubeskrivelig vondt, hvorfor? er det bare meg eller er det flere som sitter med igjen skyldfølese? synes det er veldig mye fint og lese om dette på internett, det er flott at det finnes slike sider, det har hjulpet meg masse igjennom disse forfærdlige tunge dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære mammaen til Petter.

Mine tanker går til deg. Jeg mistet lillemann da han var 7 mnd og 14 dager gammel. Også han i krybbedød. Og JA!! det er så ubeskrivelig meningsløst og blodig urettferdig!!

Jeg tror det er veldig veldig vanlig å legge skylden på seg selv. Men kjære deg tro meg, det er ingenting du kunne gjort. Det har tatt meg langt tid for å skjønne dette og kanskje enda lengre tid å akseptere det. Nå trøster jeg meg med at min elskede gutt ikke var syk eller hadde en arvelig sykdom.

Håper du/dere får den hjelpen dere selv føler for. Kan anbefale foreningen vi som har et barn for lite.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei May Linn

 

Trist å lese om gutten din som døde i magen din. Vet at det er forferdelig vondt. Selv mistet jeg den ene tvillingen min. Hun døde i uke 19, men ble i magen sammen med sin søster helt frem til fødselen.

 

Jeg vil anbefale deg www.englesiden.com. Der møter du mange som er i situasjon som deg. Mange som forstår hvordan du har det.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist, måtte selv avbryte svangerskapet i 26 uke pga alvorlig romoson feil.. urettferdig ja og vont så vont... Og det er som regel INGEN TING som kunne vært gjort annerledes....Vi har benyttet oss både av coach privat, snakket med sykehus presten, og masse med jordmødre ol.. Si ja til all hjelp dere kan få... Har selv laget minne album, som jeg titter i...

 

Lykke til videre med både gode og tunge dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg. Smerten er ubeskivelig vond. Vi mistet også vår lille gutt nylig. Det er så ufattelig meningsløst når et lite barn dør. Jeg kommer aldri over det som er skjeddd men vi kan arbeide oss gjennom det. Vi gråter mange tårer for vår lille sønn, og prater masse om han. Vi har et bilde av han på peisen og tenner lys for han hver eneste dag, Det føles også godt å kunne gå på graven og dermed få være nær han på denne måten.

Jeg håper du har familie og gode venner rundt deg som du kan snakke med slik at du ikke føler deg alene. Jeg håper også du får tilbud om å være med i sorggruppe slik at du kan få treffe andre som har opplevd det samme som deg. Dersom du ønsker dette da. Da kan du ta kontakt med sykehuset og høre om det finnes et slikt tilbud der du bor. Vi har fått tilbud om dette og skal om ikke så lenge starte opp. Håper dette er noe for oss, og at det kan være til hjelp å komme seg videre.

Føler du for det så kan du svare på dette innlegget.

Du skal vite at jeg tenker masse på deg! God klem fra meg

 

bergenbaby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære May_linn,

Tenker på deg, lille Petter og din familie. Jeg mistet min lille gutt i uke 28, som deg. For 1 mnd. siden. Han var så perfekt og vakker, bare så liten. Ingen svar å få, krybbe død i mors liv. Ubeskrivelig vanskelig, sliter selv med skyldfølelse(ikke hele tiden, men noen ganger) vet jo egentlig at jeg ikke kunne gjort noe, men jeg lurer sånn. kanskje jeg satt litt rart eller hadde spist noe eller...spørsmålene er mange.. Men vet jeg ikke får svar på det.. Skal til Legen igjen om en måned ca og få svar på alle prøver ol. Vet ikke hva jeg håper.. Men en ting skal være sikkert, jeg er så stolt av Oliver, han var så nydelig og jeg er så glad i han, ingenting jeg gjør kan få han tilbake og det gjør vondt, men prøver å tenke på de gode minnene om han, om det fine svangerskapet og hvor deilig det var å ha han i magen og skjenne sparkene hans... Du burde prøve å tenke sånn når du har det veldig vondt, det hjelper litt. Tenker Lille Petter vet hvor glad du var/er i han. Og at han hadde det bra inne i magen din..

 

 

Stor Klem fra

Marthe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk får omtanken:) kondolerer jeg og.. ja, det er masse fine tilbud om sorggruppenr og den er mange samtaler med jordmor osv,,men akkurat nå er det bare forferdelig tungt og TOMT.. får håpe det kommer etterhvert..

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei marthe..

jeg må få kondolere til deg og din familie..

 

det så forferdelig urettferdig, så meningstløst, det gjør bare vondt og tenke på det..men på den andre siden er jeg så stolt av lille petter selvfølgelig, han var såå nydelig, får meg;den største skatten på jord..

 

er du på englesiden du, marthe?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen..ja, det er jeg, synes det en veldig fin side.. håper du vil trives, og håper vi sees der inne:)

 

stor klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...