Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hva synes dere jenter. Denne skal jeg ha på meg på min store dag :-) Gå inn på www.agape-brud.no finn 2007 modellene og kjole nr. 1060
hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 å herregud! den var alldeles nydelig, seriøst noe av det vakreste jeg har sett! Synd den var så dyr.. du kan jo leie den ut rimelig når du er ferdig med den...?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Takk, synes den er nydelig selv også :-) Jeg sa til samboer at det går jo an å selge den når vi er gift (siden den var så dyr...), men det syntes han ikke. Leie han ut, tja hvorfor ikke. Jeg velger å være anonym på disse innleggene for sambo skal ikke se kjolen før jeg kommer opp kirkegulvet :-) Når skal du gifte deg da?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Glemte å trykke annonym, men han er ikke her inne så vidt jeg vet :-)
Gjest Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 nydeligste kjolen jeg har sett! Synd den var så dyr.
hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 jeg gifter meg 070707, om størrelsen passer, skulle jeg gjerne leid en sånn altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå