Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år er jeg veldig i tvil om hva jeg skal kjøpe til jenta mi på 2 år og 1 mnd. Jeg har sett at flere anbefaler sorell-sko, så jeg har vært og kikket på disse. Jeg synes de ser veldig store og klumpete ut. Leste også her inne at det var anbefalt å taut ull"sokken" hver kveld for tørking. Jeg synes det var vanskelig og trangt å få på plass "sokken" igjen, så dette virker tungvint.

Så var det noen som anbefalte Kamik, men disse synes jeg ser like klumpete ut (Har kun sett de på PC-skjermen).

Hvordan er sorell og kamik mhp pusteegenskaper?

Vi bor på østlandet, og her er det kaldt og tørt på vinteren.

Noen som vil dele sine erfaringer med sorell og kamik i forhold til gore-tex.

På nåværende tidspunkt heller jeg mest mot Ecco gore-tex...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

les testen i siste foreldre & barn!

viking sine vintersko og coop sine var best i test! Ecco sine kom faktisk på siste plass... jeg har kjøpt viking til sønnen min, og de virker kjempe bra! vi bor i oslo og han er 2 år og 5 mnd..

hadde ponny i fjor og var fornøyd med de, men syns de er litt tunge..

Skrevet

Har kjøpt Coop sine i år, ifjor hadde vi viking gore tex.

Skrevet

har kjøpt coop sine friends sko i år, som kom best ut i test i fjor,

Hadde skofus i fjor og de var vi ikke fornøyd med.

Så håper disse er bra.

Skrevet

Hei, jobber i bhg + at jeg har en sønn på 2,5 år.

Hadde sorrel til han i fjor og har kjøpt et par til å ha i år. Det er desidert de beste synes nå jeg. De barna som har de blir ALDRI våte på beina + at de ALLTID er varme. Brukte kun en ullvang sokk i de i fjor. 2 åringen min løp fint rundt med de var ikke for tunge for han. Du trenger ikke å ta ut inner skoen vær kveld de er i ull så de puster bra. Skulle de bli våte tørker de jo kjempe fort fordi de kan tas ut + at skulle barna bli våte vil de alikevell være varme fordi de er av ull (uff tungvint skrevet)

Men jeg vill kjøpt de på sportsman.no der koster de bare 299

Lykke til med vintersko kjøp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...