Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Har blitt tradisjon at vi feirer jul annet hvert år hos foreldre/ svigerforeldre.I år skal vi feire med med mine ,noe jeg ikke har lyst til.De finnes ikke interresert i mine barn ,bare de 2 til min søster.Kjøper det de vil ha osv.Her er de på besøk 3-4 ganger i året(bor 10 mil unna)Sist de var her så hadde de to største barna hatt bursdag ,men de fikk ikke noen presang.Eldste til søsteren min fikk en mobiltelefon og minstemann fikk trampoline.Blir kjempeskuffa over foreldrene mine.derfor har jeg ikke lyst til å feire jul sammen med de.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Så la det være da. Du er da et voksent menneske som bestemmer over deg selv. Lag dine egne koselige juletradisjoner for deg og dine. Vi har feiret jul i mange år hjemme hos oss uavhengig av hva de andre gjør.Slik får ungene minner fra EGET hjem på julaften.
Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Enig med forrige svarer! Feir julen hjemme hos dere selv, og lag deres egne tradisjoner. Du kan jo evt. si ifra om at dersom de ønsker å feire julen sammen med dere, så er de velkommen til dere. Da kan dere bestemme hvordan julen skal være. :-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Jeg sliter også med å feire jula sammen med mine egen foreldre. De kjører 100% sitt eget løp og driter i våre rutiner. Det er ikke alltid like greit. De spiser ikke før 18-19 tida osv. Hjemme hos mine svigerforelde er det annerledes. Der legger de opp alt rundt ungene. Og da er det mye mye triveligere;o) Heldigvis er det slik at vi skal dit i år:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå