Gjest Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jenten min har alltid noe i bleien og kaver veldig (skriker) med å gå på do. Hun hadde blod/slim i bleien og jeg kontaktet hs og lege. Legen sa det var "normalt", men at jeg skulle følge med. Hs sa det var "litt rart" og sa jeg kunne gå ned på barneklinikken. Noe vi gjorde. Han tok avføringsprøve og vi fikk beskjed om at den var normal. Og det var ikke laktoseintoleranse. Legen sa det var det eneste det kunne være... Og nå er vi her igjen...jeg har ikke peiling, har aldri hatt barn før. Men jenten blir ikke bedre, hun er 10 uker og vi fikk beskjed om at det er BARE umodent tarmsystem, det vil gi seg etter 3 mnd. Synes hun blir værre jeg...vi gir minifom, maltekstrakt og vi har prøvd med fenikkelte. Sakl jeg bare godta at sånn er det...? Hun skriker ved hvert press og kommer ikke særlig mye ut heller, men ofte. Hun får mm
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Ville nok ventet å sett det ann....... Er jo ikke så mye mer å gjøre. Kanskje det er noe du spiser? Gutten min hadde lenge små lorter som lå i bleien, tror det er stor variasjon på avføring på spebarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå