Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hva gjør dere nå når dere er hjemme med babyene.? Jeg er begynnt å kjede meg litt. Har vært hjemme i 7 mnd. nå. Er ikke akuratt så veldig sosial for tiden. De fleste er i jobb, så det er ikke så mange å være med på dagtid. Jeg er ofte ute og shopper. Går litt på tur, leker med småen, ja tiden går egentlig fort men det er begynnt å bli litt kjedelig. Gleder meg litt til jeg skal begynne å jobbe igjen. Hva med dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå