Minto Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Snuppa mi er tett i nesa! Og dermed sover hun bare på fanget, for å kunne sove nesten loddrett.... Litt sliten nå... :/Har prøvd å bygge opp vogga og vogna, men nei... Det jeg lurer på er om en sånn periode med fang-soving kan forpurre hele greia med å sove i egen seng...? Hun er to mnd...
storkenerpåvei. Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 tror ikke det.da gutten vår var ca 2 måndter var vi på reisefot.han måtte da sove i vogna eller i en "ukjent" seng..men har ingen problemer med å sove i sin egen seng i dag,(nesten 5 måndter).men nå syns jeg jo oxo at han skal kunne sove hvor som helst uten problemer.viktig for meg å kunne dra i besøk og han kan falle i ro på fks sofaen.. men har du ikke nesedråper???
Minto Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Mannen skal kjøpe i dag... kommer meg ikke til apotek selv i dag...:/
Minto Skrevet 27. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2006 Men det jeg lurte på er jo om noen døgn med samsoving (på min mage) kan forpurre det å ligge i en seng alene...?
-carina- Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Jeg tror ikke det... Nå er min lille også bare to måneder, da. Men enkelte dager har vi vært ute hele dagen på besøk, og da hender det at (nesten) det eneste han får sove på dagtid er på fanget mitt... Når vi da er hjemme dagen etter går det helt greit å legge ham i senga/vogna for å sove. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå