Duddu Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jeg kjøpte ullstrømpebukse til snuppa forrige dagen og hun brukte den i går. Allerede har den fått nupper på knærne... hun ligger jo å leker på teppe sitt flere ganger om dagen på magen og sparker og koser seg. Kjøpte den på Spar kjøp og tror den heter Tom og Trine...synes det var litt dårlig kvalitet. Noen som kan anbefale noen andre typer. Har sett på nøstebarn og jaho sine, de er litt dyrere men hvis de er bedre vil jeg heller ha dem!!
Halloween-mamma Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Gutten min har to forskjellige typer strømpebukser fra Joha, en med bare ull og en ull/bomull. Vi har hatt dem et helt år, faktisk, og de ser nesten ikke slitt ut. Den ene har fått nupper på føttene fra sokkene han har hatt utenpå, ellers er de fine. Vi har også strømpebukse fra Nøstebarn, og den begynte å nuppe seg allerede etter førstegangs bruk. Men det har vel også å gjøre med måten de er laget på, Nøstebarn sin er jo mye tjukkere enn Joha. I tillegg er kvaliteten på selve ullen bedre hos N.barn, og jeg føler i hvert fall at Nøstebarn sitt ulltøy er mye lunere og bedre enn Joha. Men jeg liker veldig godt begge deler, altså. Jeg bruker gjerne Joha på vanlige dager og Nøstebarn de dagene (eller nettene) det er veldig kaldt og surt. (Trekker mye på soverommet vårt, skjønner du)
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Jeg har tynn ull fra Janus - nupper ikke. Og tykk, ribbestrikket strømpebukse fra Nøstebarn - nupper, men er som Halloween-mamma sier: lun og god. Da plukker jeg den heller innimellom.
Ranveig R Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Den tynne janusstrømpebuksa til guten vår nuppar ikkje. Han har ei anna ei som nuppar kjempemykje, men eg huskar ikkje kva merke den er. Mulig den er Janus den og, kjøpte den på Sparkjøp, og det er kattemotiv i baken på den. Synest den er så søt at eg brukar den sjølv om den er nuppete. Dessuten er den tjukkare enn den andre ullstømpebuksa, og det kjem jo godt med utover vinteren. Har ikkje prøvd strømpebukser frå Tom & Trine, men er veldig fornøgd med bodyane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå