Lillegutt 17 july 06 Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Min lille gutt er 2,5 mnd. Han sover natten fra ca 21h30 til 08h00 om morgenen. Problemet mitt er at han sover ikke mye pâ dagen. Nâr jeg ser at han er trôtt legger jeg han i senga og da blir det hyl skrik, jeg tar han opp bysser han litt ogsâ legger han ned igjen. Er ved siden av han og stryker han pâ pannen helt til han sovner. Det tar ofte 15-20 min med skrik til han sovner. Selvôlgelig hadde jeg ligget med han ville han sovnet med en eneste gang. Prôver â laere han â sovne alene. Er det noen andre som gjôr det samme? Ä la han skrik grâte i 15 min kan det vaere farlig? (Er der hele tiden med han) Lurer pâ om han trenger â grâte for â finne sôvnen? Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hei. Jeg ville ikke latt han skrike alene når han er så liten. Føles feil for meg, jeg la meg sammen med mi da hun var så liten. Hun lå i krybbe tett inntil var seng om natten slik at jeg kunne holde henne i hånden eller stryke på henne. Nå er hun trygg og god 8 mnd, sover på eget rom. Jeg tror det kommer av at hun alltid har fått føle seg trygg
monztah Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Personlig tror jeg ikke det er farlig å la babyer skrike 15 min nei. Men hvis du synes det er slitsomt kan du kanskje prøve andre triks for å få ham til å sovne på dagen? - trilletur med vogna? musikk? bæresele? Sovner han greit til natta da? (Må forresten være deilig å få sove hele natta!)
Lillegutt 17 july 06 Skrevet 27. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2006 Pâ kvelden etter pupp lar jeg han sovne pâ meg, det er jo sâ kos sâ jeg har ikke det problemet. Men pâ dagen legger jeg han direkte i senga si nâr jeg ser at han blir trôtt. Er litt forsiktig med det at han skal klare â sovne alene, uten â bli baert eller trillet med. Hvis jeg gâr ut â triller sâ vet jeg han sovner med en eneste gang. Ja jeg mâ si det er deilig â fâ sove hele natta. Han har gjort det siden han var 1 mnd gammel. Gir han ofte og mye mat pâ kvelden slik at han er god â mett. Takk for svar foresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå