soliii m jente & gutt Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 så gøy at det er noe for oss mellom 20 og 25 da!!! har av og til følt meg litt ung (selvom jeg sikkert er eldst her inne!!! er 25!) jepp! er 25 år og har to unger, en på 7 mnd og en på 2,5 år!!! Kristoffer og Rebekka! også bor jeg i Bergen! Hva med dere??? hvor gamle, alder på unge/r og hvor i landet????? Ellers alt bra med dere?? Her går alt kjempe bra! klem
Ranveig R Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Ja, du "leder" i alle fall på meg, for eg er skarve 24 1/2 ;-p Men så har du eldre barn då, så det får våge seg.. Eg er mamma til ein nydeleg "stor" gut på 1 år, og bur på Sotra. Alt er berre bra i dag, har nettopp fått småen til å sovne i si eiga seng. Fram til i går har eg og han sove i lag om føremiddagen, men no synest eg det var på tide at han søv i si eiga seng. I går tok det ein time å få han til å sovne, i dag berre 35 minutt. Kanskje han lærer ) No har eg i alle fall ein times tid for meg sjølv før han våknar. Deilig time ja...
soliii m jente & gutt Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 hi hi! digg snakke med jevnaldrene! selvom eg ikke er så grådig ung, så når eg henter jenta mi i bhg, så er alle foreldrene mye større enn meg og jeg føler jeg ikke så voksen!!! he he!!! hvor på sotra bor du?? har to venninner som bor der! jeg bor i åsane! det er alltid digg med den timen de sover hvis en ikke sover sjøl da!!! eg må alltid ta en liten lur når han tar sin første, bare for å hente inn igjen natten!!!! men no har han sovet i over en time, og det er jo bare super digg ikke gjøre noe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå