Gjest Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 så nå ligger lille gutt på eget rom.. fungerer sååå mye bedre.. han spiser nå ca hver 3 time, ikke hverannen.. og alle grynte-lyder slipper jeg høre på, og får sove bedre! det aller beste er at de to kveldene siden vi flyttet han på eget rom, har han sovnet sammen m storebror i halv åtte tiden!!! det er helt hærlig! jeg håper sån at det holder seg:-)) godt m litt kjæreste-tid gså!!
Ducchini Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hei Lille gull sov på eget rom når hunvar 14 dager gammel, holdt på å få fnatt! Ammet henne bare en gang om natten, men lydene da.... tor jeg var våken hver 5.min, så det gikk ikke lang tid før hun sov på eget rom, og da sov mamman myyyye bedre :-) Fint å høre at det er andre som lar de helt nye sove på eget rom og (i dag er hun 16 mnd, og trives fortsatt godt på rommet sitt om natten :-)
Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 ja, jeg hadde ikke taklet å ha han inne hos oss i mange måneder! trenger litt rom til å være kjærester også, kunne ligg eå kosa, ha lyset på og snakke uten å være redd fro å vekke baby!! storebror ble lagt på eget rom da han var 3mån, men han lagte heller ikke alle disse vanvittige lydene da han skulle sove, eller i søvnen.. denne lille mannen er hetø utrolig! kan tro det er en liten grisunge.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Så fint for dere. Vår tulle sov på eget rom fra hun var 3 uker, det er deilig å få "tilbake" soverommet. Det er det eneste råde jeg gir til vennen våre som får barn:) Ellers er jeg veldig forsiktig om de ikke spør, men sier alltid at en anbefaling MÅ jeg gi det er å flytte ungen tidlig på eget rom.
Gjest_1001 Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 MIn sover på vårt rom ennå, jeg ble til slutt så vant til lydene at nå reagerer jeg kun hvis jeg hører at han skal til å begynne å grine, brekker seg, hoster eller spyr. Alt annet går hus forbi!
Gjest Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 lillegutt er 6 mnd og sover enda på vårt rom. synes det er så betryggende å ha han rett ved sengen vår.. men skal begynne å pusse opp og lage rom til han snart, så innen jul så er han nok på eget rom han også.. snufs ;o) han sover rundt nå, så at han skal sove mer av å komme på eget rom kan jeg vel ikke forvente, men skal bli godt å kunne snakke med hverandre etter at vi har lagt oss uten å måtte hviske.. og selvfølgelig å slippe å våkne av at lille nurket grynter, skriker og knør i søvne... ;o)
Gjest Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 hehe.. all heder til dere som klarer det! jeg holder på å gå nuts av alle lydene jeg, og dette ble løsningen for oss:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå