Gå til innhold

Trenger vi den lekegrinda??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte en lekegrind før gutten vår ble født. Den står fortsatt uåpnet ute i boden og sønnen vår er nå 9 mnd. Vi tenker hele tida at vi skal begynne å ta den i bruk, men det skjer aldri. Nå er det vel nesten litt sent????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også lekegrind som er lite brukt. Kjøpte den fordi vi har 2 hunder, og tenkte det kunne være kjekt å holde hundene vekk fra henne innimellom. Men det viste seg at det ikke var noe problem. Hundene har tatt hensyn til barnet hele tiden, så den står der bare. Nå kryper hun rundt i stor fart, så kanskje vi kan bruke den i korte øyeblikk når vi ikke følge med henne. Men ellers er den en slik grind som har løs bunn og kan "foldes". så har tenkt å ha den rundt vedovnen i vinter når vi fyrer opp, slik at hun ikke kommer borti.

Skrevet

Vi har lekegrind i stua (han er 8mnd)

 

Bruker den litt hver dag , men kunne klart oss like bra uten.. hehe

Skrevet

Hei! Vi har lekegrind på stua til jenta vår på 8,5 mnd. Jeg synes det er snedig å sette henne opp i den hvis jeg skal i kjellern å hente noe, på do osv. Sånne små ærend... Da synes hun det er stor stas å få sitte i lekegrinda med lekene sine, for hun sitter der så sjelden. Så egentlig så hadde vi vel klart oss uten, du har nok rett i det. Men den står no der....:)

 

Skrevet

Jeg lurer også på det her. Vi har hatt det en måneds tid nå og han har stort sett likt seg veldig godt der, men den siste uken er det mest sutring og vil ikke være der. Vil faktisk bare bli båret hele tiden... Tok den bort i går, men er litt usikker nå assa. Han lå nemlig på matten rett på gulvet med lekene sine og sutret minst like mye...

 

En ting som er kjekt med grind er jo når man skal på do, i postkassen osv da... Men vi har så liten plass og den tar jo litt plass egentlig så jeg gidder ikke ha den fremme med mindre han vil bruke den.

 

Men når de blir litt større er det kjempefint sted for de å reise seg da, holder fast i grinden.

 

Uff, så usikker her... skulle ønske noen bare kunne fortelle meg hva jeg skal gjøre...

Skrevet

Vi brukte lekegrinda en del i begynnelsen da hun bare kunne rulle seg over på siden. Deretter sto den nesten ubrukt i flere måneder. Men nå som hun har begynt å reise seg, så har vi begynt å bruke den igjen. Lekegrinda er en fin ting å holde seg i når hun skal reise seg, og sist men ikke minst når hun skal ned igjen. Til vanlig tør hun ikke slippe seg hvis hun holder i bordkanten etc, men på lekegrinda kan hun holde grepet helt til hun sitter på rumpa igjen. Det er fint å sette henne litt oppi den når jeg er lei av skrikpåkalling for at jeg skal få henne ned på gulvet igjen. Derfor er jeg for tiden ganske glad i lekegrinda!

Skrevet

Kanskje jeg skal gjøre det, ta den frem om noen uker igjen. Pr i dag kommer han seg bare rundt og rundt, han krabber jo ikke og ikke sitter han av seg selv enda heller. hmmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...