2småbarn Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Når det gjelder min sønn på 14 mnd, har valget falt på Polarn O. Pyrets bevernylondress. Den virker så langt bare helt super !! Det viktigste er at den har avtagbart fõr slik at dressen (forhåpentligvis) kan brukes til våren også. Nå skal den brukes uten med ulltøy under etterhvert, så setter jeg inn foret til vinteren. Dressen er ensfarget med har høy krage, lange ribbekanter ved hånden med plass til tommel osv... mange fine detaljer. Den er vannavstøtende og vindtett. Dagmammaen anbefalte meg det med avtagbart for, for da kan den brukes lenger. Kjøper mann dresser med feks fastsydd flees osv, blir det jo for varmt å bruke nå (ihverfall her i oslo) , så da må jeg jo kjøpe to.... Polarn O. Pyret har jo dessuten mye tøft tilbehør, og masse tøffe jakker med flees til osv.
Ranveig R Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Vi har og kjøpt bevernylondress med avtagbart fór til guten vår på 1 år. Han kjem ikkje til å vere så aktiv ute i vinter (reknar eg med) at han treng vanntett dress. Vi får heller investere i det til neste vinter om han begynner i barnehagen då. Vi kjøpte vår på Obs, og kjem nok til å bruke fleire lag ulltøy under dressen i staden for fóret, for eg synest dressen blei så stiv/"klumpete" med fóret inni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå