Gå til innhold

Blir jeg normal igjen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo hadde sex for første gang etter fødselen her om dagen, det gikk greit, ikke vondt eller noen ting. Men det jeg merket var at jeg hadde blitt mye større der nede, kjente knapt at han var inni meg. Sambo merket også dette, helt grusomt dette synst jeg. Er jo ikke vits å ha sex hvis jeg ikke kjenner noe!! Er det andre som har slike erfaringer? og blir det bedre??

Hilsen veldig fortvila jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper somregel med knipe øvelser, tar nok litt tid å trene opp musklene igjen.Hviss ikke det hjelper og det forsatt blir ett stort problem, finnes det kirugisk hjelp..

Skrevet

Hvor lenge er det siden fødsel???

Skrevet

Det er jo ikke så lenge siden. Har du vært flink til å knipe??? Jeg fødte for 7 uker siden, og har siden da vært flink til å huske på knipingen flere ganger daglig.Og føler det begynner å komme tilbake som før fødsel,men jeg ble ikke sydd etter fødsel(kan jo kanskje ha noe med saken å gjøre). Ble du sydd???

Skrevet

Knip, knip, knip!

Lag deg ein "regel" om at du skal knipe kvar gang du ammar for eksempel. Det er nok det som skal til. Dersom du vart sydd i forbindelse med fødselen kan det ta lenger tid før du blir "normal" igjen, enn om du ikkje vart sydd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...