Gå til innhold

Hvor ofte gjør barna deres "nummer 2"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår som er rett over 2 år gjør nummer 2 ca.2 ganger per dag. Mange dager oftere. Jeg syns det er mye. Hun gjør ikke så mye hver gang da, men allikevel syns jeg det er ofte. Har diskutert det såvidt med en tidligere lege. Tenkte å ta det opp på 2-årskontrollen (som vi aldri blir innkalte til).

Hvor ofte gjøre deres barn nummer 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår er også akkurat blitt to og gjør "nummer 2" 1-2 ganger per dag. Oftere en gang enn to ganger da, men det har også skjedd at hun har gjort det tre ganger. Ikke noe jeg har tenkt over egentlig...

Det er sikkert ikke noe galt med jenta de, men alltid greit å spørre slik at de kan beroligge deg :)

Og angående 2-årskontroll. Kanskje du skal ringe de å mase, kan jo hende de har glemt deg...

Skrevet

Takk for svar:-)

Her er det oftere 3 ganger til dagen. Svært sjeldent at det bare er 1 gang til dagen.

De har ikke glemt meg på HS, men de har fått ny helsesøster så de henger etter. Snart 4 måneder siden hun ble 2 år, så de henger veldig etter! Grrrr.....

Skrevet

Som regel en gang per dag her, men det er vel ikke unormalt med 2ganger..? Det hender da at vi voksne er på do og bommelommer mer enn en gang ila dagen ;-)

Skrevet

Høres helt normalt ut. Vår jente bæsjer 1-2 ganger daglig. :-)

Skrevet

her er det noen ganger flere ganger til dagen og andre dager kun en gang til dagen.

Skrevet

begge gutta min går på do to ganger pr. dag. Av og til tre. Synes ikke det er mye, og så kommer det an på kostholdet også. Nevøen min går hver 3 dag, men når han er her går han både en og to ganger pr. dag. Mye kostfiber, vann og frukt/grønnsaker har en effekt.

Skrevet

nummer 2?? aldri, men hun bæsjer minst en gang om dagen, ofte 2 ganger.

Skrevet

Hei ND:)))

Snuppa vår slepper som oftest ut noen klædder hver dag. Noen ganger to ganger pr. dag andre dager ingen. Så det er litt opp og ned 0-1-2 ganger pr dag.

Vi fikk også innkalling til 2 årskontroll seint, var der helt sist i august. Da var ruskesara 95 cm lang og 15 kg:) Ingen liten pingle her, nei...heehe

Klem

Skrevet

Sønnen min bærsjer flere ganger hver dag. Det blir mange bleieskift, men jeg har aldri tenkt over at det skulle være noe galt i det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...