Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 jeg møtte en mann i helgen og vi hadde sykt bra sex, desverre manglet vi beskyttelse så vi stoppet der. Jeg klarer ikke nå å få han ut av hode! Jeg har nettop gått ut av et forhold så jeg er ikke interessert i han eller noe forhold. Jeg vil bare knulle han noe j...... Problemet mitt er at han sendte "høflig" meldig noen dager etterpå om at det var hyggelig å treffe meg og blablabla, vet ikke om han vil fortsette å treffe meg. Bør jeg ringe han å si det rett ut at jeg vil ha han?sende en mld?...små hinte? jeg har ikke lyst til å vente til jeg tilfeldigvis skulle treffe han igjen.Han bor nemlig ikke i nærheten så det bør nok avtales om vi skal treffes. hva skal jeg gjøre? har så lyst at jeg blir helt gal, men jeg er livredd for å bli avvist
Peppa Gris Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Det er ikke nødvendig å sløse med tiden og gå rundt grøten. Vente på noe som kanskje aldri vil skje vis ikke du gjør noe. Tenk om han tenker det samme. Bare send han ei melding og spør om han vil gjenta.....
Embla72 Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Hadde sendt en melding jeg. Takket for sist og sagt at det fristet til gjentagelse. Som Peppa Gris sier så er det mulig han tenker det samme vet du :-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Tenker dere bare på uforpliktende sex? Skulle tro at sæden og fittesaften konstant renner nedover munnvikene deres.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 det er helt uforpliktene sex det er snakk om ja. kun det hilsen HI
Gjest Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Faen du er fanatisk opptatt av meg altså!!! Nicktyv!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå