Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Tulla på 11 mnd har aldri vært spesielt glad i brødmat, men tidligere fikk vi hvertfall i henne 1/4 skive brød. Så ble hun forkjølet for noen uker siden og etter det er det helt umulig å få i henne brød. Har til og med spydd det opp igjen. Er det vanlig at de plutselig ikke vil ha brød lenger? Noen som har tips til hvordan jeg kan lokke det i henne igjen, eller er det bare å ta tiden til hjelp og så vil det gå over? For tiden gir vi grøt i stedet, men jeg er også redd for at hun skal gå grøtlei nå som hun får det tre ganger om dagen.
#gurimalla# Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hei! Jeg har en jente på 8,5 mnd.som hadde den fjerde barnesykdommen for ikke så lenge siden. Da skjedde det samme her. Hun spiste i det hele tatt veldig dårlig den perioden, men ville spessielt ikke ha brødskive. Det jeg gjorde var at jeg fortsatte med å tilby brød til lunsj som vanlig og frukt. Det ble mere frukt enn brød enn stund, men plutselig i forgårs så spiste hun hele skiva... Så mitt tips må bli: Ta tiden til hjelp, ikke press/stress, men fortsett å tilby litt brød hver dag... Så ser du om det kanskje går over av seg selv!!! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå