Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Våknet av at lille-gull lagde rare lyder i senga si. Hoppet opp av sengen og så at hun tydelig hadde puste problemer. Fektet med armer og bein og fortvilelsen sto i øynene hennes.. Tok henne raskt opp og ropte på pappaen som også hoppet opp. Hun pustet gjennom nesen som var blitt kjempetett. I tillegg brakk hun seg..Måtte roe henne ned og gi nesedråper. Ble litt bedre.. Satt oppe med henne en stund og så pustet hun bedre.. La henne og hun sov til idag morges.. Hun surkler veldig mye i nese og det ser ikke ut til at hun skjønner at hun må puste hjennom munnen. Kan virkelig disse små rett og slett kveles av å være tett i nesen og ha mye slim???? Er enda litt små-shakey, jeg..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Fire måneder.. To måneder korrigert. Kom for tidlig..
Halloween-mamma Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Vet ikke om det er mulig at de faktisk kveles, men jeg har i alle fall lest at de (bare?) puster gjennom nesen i starten og at de kan få skikkelig panikk dersom de f.eks. blir tette i nesen. Tror som du sier at hun rett og slett ikke har oppdaget at hun kan puste gjennom munnen enda. Min gutt hylte som besatt hvis han ble for tett i nesen, eller hvis jeg la ham til puppen og han plutselig prøvde å puste gjennom nesen og ikke fikk det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå