Gå til innhold

Er det mange studentar her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er sjølv lærarstudent ved HSH (høgskulen Stord/Haugesund) Har eit år igjen før eg er ferdig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Studen på Høgskolen i Vestfold, går siste året med bachelor nå..:) Har med jenta mi på 6 mnd på skolen...

Skrevet

Jupp.. lektorstudent v/ UiTø. Blir noen år før jeg blir ferdig, er i permisjon nå.

Skrevet

Jeg studerer på Universitetet i Tromsø!

Skrevet

Kremt.. PÅ BI skulle det stå.. Evt Student ved bi.. hehe. *surrete*

Skrevet

Jeg studerer også på uitø! Jus, men har et halvt år permisjon nå da...

Skrevet

heisann! studere på høyskolen i tromsø...har me lillegutt på 5 mnd på skolen... :)

Skrevet

Sykepleierstudent ved Høgskolen i Bodø, har også 1 år igjen.

Skrevet

studerer sjukepleie i Bergen. Ferdig til våren

Skrevet

Er sosionomstudent - 2.året mitt :o)

Skrevet

lærling i 2. året som omsorgsarbeider

Skrevet

Jeg har et år igjen av lærerstudiet ved uis, men har permisjon dette året og skal starte opp igjen neste høst.

Skrevet

Eg gjekk dei to fyrste åra i Satvanger uis på lærarskulen. Begynnte skuleåret 04/05 har og eit år igjen, men har pemisjon og skal begynna igjen neste haust...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...