Mamma til 1 liten og 1 stor Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hei hei! :-) Vi hadde egentlig planlagt en tur til en av kanariøyene nå i høst, men så er økonomien blitt litt trangere enn ventet, og vi ser at vi kan spare 8-10.000 kr. på å dra i januar i steden. Men så er jeg litt usikker på vær og temperatur, og lurer på om det er noen som har vært på Kanariøyene på den tiden av året og om det er varmt og ikke minst mulig å bade da? Tenker spesielt på 2-åringen som er litt mer ømfintlig for kaldt vann etc. Tusen takk for alle svar! Hilsen
ToPrinsesser<3 Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Man kan trygt reise til Kanariøyene da også. De aller fleste hotell har oppvarmede basseng også. Sats om mulig, på et av resort hotellene, de har varme barnebasseng. Sunwing Fañabe på Tenerife er ihvertfall veldig flott!!
Bøggly Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Du kan fint reise til Kanariøyene i januar, men klart; du kan være uheldig med været! Det finnes ingen garanti. Ei jeg jobber sammen med reiser 2 uker til Puerto Rico på Grand Canaria hvert år i januar. De har stort sett fint sommervær. Visstnok er sørkysten av GC den mest solsikre plassen av Kanariøyene........... Finn dere et hotell med oppvarmet basseng, så bader 2 åringen der hvis det er for kaldt i havet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå