Mamma`n til Sofie Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Vi reiser til Portugal om 10 dager med tulla på snart 4 mnd. Har dere reiseforsikring på barna deres, og hvilken bruker dere? Det er så mange som tilbyr "det samme" føler vi.. Er det noen f.selskap som er best i test? Og siden jeg allikavel laget en innlegg, er det noe vi bør passe på når vi tar med bebisen til syden?
Beama Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Jeg har familiereiseforsikring gjennom IF, hos europeiske reiseforsikring. Må helt ærlig si at jeg ikke vet om den er best i test elle hva... Har heller aldri fått brukt den.. heldigvis.. så kan egentlig heller ikke si om jeg er fornøyd.. hehe. Betaler rett i underkant av 1500 kr i året for hele familien... og da gjelder forsikringen i hele verden... Er jo iallefall et kjent forsikringsselskap som har spesialisert seg på reiseforsikringer... Har hørt at man bør ta med bleier... er visstnok veldig dyrt i syden!
Mamma`n til Sofie Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Jo takk for d! Vi er 6 stk som reiser, og alle skal stappe bleier i hvert hulrom i bagasjen De er sikkert ikke like bra som libero sine, og det vil jeg ikke finne ut heller! Har tenkt litt på IF ja, og det betyr litt at de er godt kjent. Det er vel ikke for seint å bestille forsikring nå? Tar det noen dager før det er iverksett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå