Gå til innhold

Underholdning i bryllup....ideer og forslag plis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er heldigvis lenge ennå til jeg skal gifte meg. Vi skal ha stort bryllup og gjestene er alle slags typer...alt fra gamle foreldre (forloveden min er attpåklatt og foreldrene nærmer seg de 80!) til kristne avholdsfolk, min livlige familie og våre festglade venner. Ønsker å få til et koselig bryllup der alle får litt av det de liker. Våre venner passer inn overalt, det samme gjør min familie, men jeg føler vi må ha et eller annet underveis som ikke bare handler om å sitte å drikke liksom? Hva?....jeg er ikke særlig kreativ for tiden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei knoppi!

Tiden går så utrolig fort den dagen, så det er viktig å ikke arrangere for mye også. Middagen tar som regelt mye lengre tid enn beregnet. Spørs når du skal ha vielsen og når festen begynner osv.

Lysbilde-fremvisning er en populær ting. Mine søstre hadde ordnet det for oss under middagen. Hadde tatt med oppveksten til meg og min mann,da vi traff hverandre,da vi fikk sønn vår osv osv. Det var kjempekoselig og morsomt.Det er noe som alle liker. Vi hadde også leid et lokalt band som spilte i to omganger utover kvelden,så det ble litt dansing.Veldig greit så lenge det er folk i alle alder.

Lykke til

Skrevet

Jeg er skeptisk til altfor mye underholdning i bryllup. Det gir gjestene lite mulighet til å bli kjent, slappe av, danse osv. Vi skal ha bryllup på en fjellstue og har lagt opp til en del underholdning fredag kveld. Faren min og moren hans skal vise bilder fra hvordan vi var som barn og ungdom. Har en venninne som er stand up komiker som kommer til å "gjøre" en liten ting. Skal ha en "sko-lek" som går ut på at vi stilles spørsmål som kan besvares med enten mitt navn eller hans og så skal vi begge rekke en sko i været som svar. Eks "Hvem av dere er mest morgengretten?" og vi skal rekke riktig sko i været som svar. Lurer også på å ha en quiz med spørsmål om oss og eventuelt et tema til, men det blir kanskje for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...