nasse nøffen Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 mener selvfølgelig ikke slem i den forstand=) men leser så mange innlegg her om de som har "enkle" babyer, men rundt 6,7 mnd snur det,,, gjerne i sammenheng m tenner å sånn.. men pluttselig vil de ikke sove alene og diverse... selv om de har gjort det fra de var nyfødt... ( den første løsrivelsen) er det noen som ikke får d slik??? at de fortsetter som før... har ei på 8 år også jeg, men husker jaggu ikke=) så da regner jeg m at det ikke var noe trøbbel med henne
Gjest Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Ikke noe problem med mine. Så langt alt vel! de har liksom bare blitt enklere å ha med å gjøre ettersom tiden har gått... *bank i bordet*
Livmor Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Gutten her i huset ble litt sutrete i forbindelse med tennene, men vi har ikke hatt noe problemer med søvn eller andre ting:) Han er en liten engel (så klart med dårlige dager innimellom) og vi er er så heldige som har han:) Sutringa ble også fort borte og han var i vanlig perlehumør. Er enig med Hufsemor; syns alt blir lettere ettersom tida går.
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Min og. Er snart 7 mnd. nå er en veldig enkel unge. Blid og fornøyd, sover hele natten uten et knyst. Synes det bare blir bedre og bedre jeg:-DD
*ulvemor* Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 ikke nå tull med jenta mi nei:) snart ti mnd hun. kolikk de første ti ukene, men etter det har alt bare blitt enklere og enklere
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Vi var såååååå slitne de første 6mnd at vi hadde mest lyst å sette oss ned å GRINE !! ( Og det gjorde vi også noen ganger ...;-)) Men - så begynte han å krype, og da klarte han i mye større grad å underholde seg selv litt, istede for bare å ligge å gråte og strekke seg etter ting. Det ble også lettere å forstå hva han ville ha når han gråt, var liksom enten ny bleie,mat eller søvn. Da han var mindre kunne han gråte i timesvis "uten grunn". Så ja, vår baby har blitt "snillere" --bank i bordet--- med alderen :-D
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Vi har det motsatte, så det jevner seg kanskje ut i løpet av det 1. året? Jr. var forholdsvis krevende som liten. Han har hele tiden hatt veldig bestemte meninger og har vært flink til å uttrykke dem.... De 6 første mnd. var det MYE arbeid, men så begynte han å rulle, åle, krabbe o.s.v. og da ble alt enklere og enklere. Mye av frustrasjonen forsvant etterhvert som han kom seg rundt på egen hånd og ikke var så avhengig av oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå