Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Dette blir min første julaften uten mine barn.De skal være sammen med pappaen sin. Etter at vi har blitt skilt, liker jeg ikke sånne høytider!! Det er liksom familietid og alle skal være så lykkelige og jeg bare føler meg helt misslykket. Noen flere som har det sånn ? Eller er jeg bare rar?!?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Var sann sist jul.. Da satt jeg bare her å var ikke i noe julestemning.. Men denne julen gler jeg meg som bare det.. Jentungen har blitt så stor nå at hun "forstår" hva som foregår.. Nå har hun så stor glede av pakkene at det skal bli kosli.. Men så grur jeg meg til julen etter.. Kommer til å bli sann hver jul.. Skulle ønske jeg fikk ha henne hver jul.. Men kan ikke være egen, er så mange andre som er gla i henne å vil ha henne..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Jeg gruer meg ikke.... Jeg vet barna får en fin julefeiring med sin pappa ) Blir min første jul uten barna også, jeg har hatt de de siste to årene. Sist jul var jeg deprimert pga en utro samboer. Jula før der igjen var første jula alene med barna, rart. Jula før der igjen var jeg deprimert pga vissheten om brudd med barnas far. Denne jula skal bli fin )) Ingen utro samboer ei heller nært forestående brudd, og jeg vet barna får det fint uansett hvor de er!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Jeg gruer meg masse!! Det er x sin tur a ha jenta. Det blir veldig trist, men er innstilt på å greie det!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Ja jeg gruer meg. Blir helt kvalm og dårlig når jeg tenker på det. Familien er jo viktig i julen spesielt, og det føles så sårt og ikke kunne være der for sønnen min. Uff, blir helt fjern når jeg tenker på det. Vet ikke hva jeg skal ta med til da. Kan jo dra til mamma og pappa, men vet ikke om jeg orker det. Dette er første julen etter bruddet, og jeg blir fysisk dårlig når jeg tenker på det, vet rett og slett ikke om jeg henger sammen ordentelig i julen...kanskje bare være under dynen i noen dager.....
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Oi, har det akkurat på samme måte. Kan dra til foreldrene mine og feire jul der, men vet ikke om jeg orker det, Vil ikke ødelegge jul for dem også. Vurderer seriøst å være alene. Så utrolig trist!! Kanskje vi kunne finne på noe sammen..hehe
skorpionfruen Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Føler det akkuart på samme måte. Jeg har moren min i nærheten men en alkoholiker i høytidene er aldri noe kos å være sammen med. Vi har enda ikke bestemt hvem som skal ha henne i jula. Han har nettopp gått fra meg og sitter igjen med en stor familie som har et nydelig samhold. De elsker familiesammenkomster, men jeg sitter tilbake alene... huff som jeg gruer meg til jul. Vurderer å la far få julaften sånn at jeg kan ta henne med til familien min i romjula og feire nyttår. Men de bor i sørsverige, kan jo feire jul der så får han ha henne nyttår og jeg ta en dundrende fest... Trist uansett å ikke ha henne rundt seg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Hmmm. Jeg gruer meg fordi jeg og min eks ikke er venner og vet ikke hvordan dette blir fram til jul.Blir vi ikke det er det jo jeg som skal ha sønnen vår... men med min datter har jeg og eksen stort sett feiret jul sammen, eller de julene jeg har hatt henne har han vært nisse, og moren hans har kommet til pakkene. Men de julene han har hatt henne, har vi vært sammen. Mye for det jeg også har jobbet når han har hatt henne , og da har jeg kommet dit etter jobb. Men med sønnen tror jeg alt blir annerledes, selvom jeg håper påen "lykkelig" slutt til sist. Gruer meg mest fordi det var i jul alt helvete startet. Men vi overlever vi jenter. Tre, pakker og rødvin. ++++ masse god mat.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Kanskje vi alenemammaer kunne feiere jul sammen:-)? Ha en julaften treff:-))...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #10 Skrevet 28. september 2006 Jeg og Xen skulle egentli feire jul hjemme i det nye huset vårt, sammen med mine og hans foreldre. Vi er fremdeles venner, så vi kommer sikkert til å gjøre det slik, selv om vi er flyttet fra hverandre. Mine foreldre er enige i det, slik at det blir til det beste for lillegutt Ser ikke for meg at det blir den beste jula jeg har hatt, men lillegutt kommer nok til å kose seg Det er nå det viktigste!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #11 Skrevet 28. september 2006 Jeg gruer meg ikke, for jeg er så heldig som skal ha jenta mi selv..Men en jul om ikke så lenge kommer jo det til meg også... Men det kommer til å gå bra!! Både for deg og meg! Så lenge du vet at barnet får en koselig jul, så kommer du helt sikkert til å kose deg du også!! Prøv og ikke depp over det, for det er jo ikke særlig mye du kan gjøre med det..! Prøv og gjøre det beste utav det sånn at det blir en god jul både for ditt barn og for deg selv! Forbered barnet på en super jul hos pappaen sin!! Ikke vis henne under noen omstendigheter at du synes det er trist!! Da får barnet dårlig samvittighet og vil ikke kose seg særlig hos pappaen sin..Dette vil du ikke tjene på.. Lykke til med julefeiring for dere alle:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå