mammatil4gull Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 jeg: 29 år sivilstand: alenemamma. barn: eline 9 år (97) jonathan 6 år (00) sebastian 2 år (04) intresser: brodere/sy... sitte på datan. lage hjemme side ( men den er lagt litt på is oppe i all styr med flytting . . høre på musikk, tur i skog å mark. en god kaffe latte på en av de mange kaffebarene. vere med familie og venner . bake ..treffe nye mennesker... jo får å nevne noe.. favorittfarge: dårlig med det men glad i jordfarger da .. og black design.... så smihjernspynt og slikt synes jeg er tøft da .... lyse vegger mørke detaljer og hørst orange gardiner... ..litt vansklig å forklare men fin farge da. bosted : askim i østfold... i hvertfall fra søndag den 1 oktober... gleder oss masse . msn : ja . " [email protected]"
mammatil4gull Skrevet 26. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2006 dere skulle det stå da
78Pus Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg: 27år, helt til søndag..hihi.. nyte så lenge man kan! Sivilstand: Sambo, med ring på finger'n. forhåpentligvis gift en gang til neste år... Intresser: bortsett fra data'n, som er en selvfølge..;0) så liker jeg å brodere, sjelden noe av nå når jr er så aktiv. skog og mark.. gleder meg til helga da skal jeg få være med på min første jakttur..hihi.. dyr, rent generelt, men særlig svak for hunder Favorittfarge: per dags dato er det lime og turkise, men jeg har vel egenetlig ikke noen slike veldig favoritter... så digger jeg også black design, mørk brunt treverk... nøytrale veggfarger..hihi.. som latte' feks. Bosted: Kongsvinger Msn: ja, [email protected]
78Pus Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 hahaha.. glemte visst barna.. barn: gutt 8,5 år gutt 9 mnd ........+ en reservegutt på 6,5 år(sambo sin)
Gjest Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 eg: 27år, helt til mandag jeg da!! Sivilstand:Gift Intresser: Data, scrapbook, gå turer, kino! Skal prøve babykine om 2 uker! Favorittfarge: Rosa.. hehe.. Liker brun også.. Bosted: Akershus Msn: vil ikke gi den ut her jeg..
ღtili35ღ Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Jeg er 33 år i noen dager til :-) Sivilstand: gift og 4 barn (2-15 år) Intresser: Hekling,data, brodering og korps Favorittfarge: for tiden lilla Bosted: Troms Msn: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå