Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Sto jo opp i otta for å hente alle vennene mine i Follo (les tonetroll og alle vennene hennes;-) så nå er jeg kjempetrøtt! Tror rett og slett jeg må gå og legge meg og sove litt jeg:-) Nattinatt damer! Jeg gleder meg allerede til i morgen tidlig, da skal jeg lese alle morsomhetene dere klarer å koke ihop når jeg kryper til køys;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Natti, og sov godt kjære Klatten! For en flott mann og for noen fine jenter (både døtre og niese) du har forresten!
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Natta! Skjønner du er utslitt etter å ha hatt huset invadert av alle damene ;-) Drøm søtt. Her kom akkurat sambo hjem fra middag på by'n. Spørs om jeg ikke må være litt sosial i hjemmet i stedet for på nettet...?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2006 Takk for det vennen min, også er jeg fryktelig glad i dem - hele hurven:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå