våken_om_natta Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Erlend eller Jørgen? Begrunn gjerne svaret ditt...
-carina- Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Jeg liker Erlend bedre enn Jørgen... Men det er bare fordi jeg vet om en Jørgen som jeg ikke liker... Hadde det ikke vært sånn, hadde jeg syntes begge navnene var fine. Gode, solide, norske navn! )
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Erlend, det bare lyder bedre enn Jørgen. Erlend "ruller", men Jørgen er litt hardt hvis du skjønner hva jeg mener
*heldigmamma* Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Jeg synes Erlend er et flott navn. Søskenbarnet mitt heter det og han er en flott gutt, så forbinder det med noe fint:D
våken_om_natta Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 Takker for svar. Fler??
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Erlend... Det står høøøøyt opp på listen min ved evt. neste gang. Det er et nydelig og flott klingende navn.
m-mamma Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Jørgen. Nydelig navn. Ikke så mye brukt heller tror jeg. Kjenner 2 flotte Jørgen'er, en på 21 og en på 4.
*Minnie Mus* Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Jørgen. Er ikke det fineste navnet jeg har hørt, men bedre enn Erlend. Når jeg hører Erlend tenker jeg på en bonde fra Hallingdal el noe sånt! (ikke at det er noe negativt da!) Begge navnene er helt greie asså, men synes Jørgen var finest. Kjenner ingen som heter noen av delene, så begrunnelsen må være at jeg synes det ene klinger litt bedre:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå