noahmor Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Har en gutt på 9 mdr.Lurer hele tiden på om han får nok melk og mat. Vi har hatt problemer før mht utpumpet mm, han ville ikke ta pupp og fikk da på flaske. Fikk ikke i han nok, var til utredning på Ullevål, alt ok. da var han 4 mdr. gikk over til mme da han var 4,5 mdr Nå spiser han eks: ca 7-7.30 100 ml mme ca 9-9.30 en porsjon grøt tilsatt 130 ml mme + fruktmos 13-13.30 1 glass middag+ frukt 17-17.30 litt brød m makrell eller leverpostei + agurk/frukt 19.00 en porsjon grøt tilsatt 130 ml mme + fruktmos Jeg får han kun til å ta den ene flasken pr dag, derfor tilsetter jeg mme i grøten uansett om kun vann. prøver med vann og melk i kopp, men han tar kun litt vann. Ellers er han blid og fornøyd.Ok vekt. Er det nok melk?
Livmor Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Syns det høres helt fint ut jeg. På den alderen skal de ha maks 500 ml mme. Han får jo 360 ml + den melka som er i selve grøtpulveret (tørrmelk).
noahmor Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 takk for svar. jeg er nok lit overengstlig pga problemene før og så er det jo førstemann!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå