Gå til innhold

"...xxx, skal dere ikke ha en til dere nå da?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på foreldremøte i barnehagen i dag, da denne kommentaren kom. Veldig artig, siden alle foreldrene plutselig kikka på meg, og jeg ble helt satt ut!!! Hvorfor gidder folk å si noe sånt?

Vi har ikke prøvd så lenge, men jeg kjennte at det stakk litt i meg alikevel...Tenker på gru på hvordan det må være for dere som virkelig har strevd i pp etter pp!

Men man blir vel vant til å takle slike kommentarer og, eller?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg litt igjen der, har ingen barn fra før, men har mange venner som har fått, og hver gang noen har fått, eller er gravide, kommer det... "det er vel deres tur og snart" eller "Nå er det nok dere som blir neste" Har ikke prøvd så lenge men likavell...IKke moro...

Skrevet

Jeg blir såå utrolig oppgitt over sånne tankeløse, uvettige kommentarer...

*rister på hodet*

For en kort tid tilbake var jeg på fest med ei venninne som har prøvd i 2 år. Så kom dette spørsmålet fra ei som var der. Hun som har prøvd så lenge svarte kvasst tilbake at det faktisk ikke bare er å bestille seg et barn. Kjente jeg måtte ta meg sammen for ikke å koke. Hrmphgrrrr........... :-(

Skrevet

jepp ikke noe gøy med slike komentarer, jeg blir lei og litt sur, det er jo bare ikke å kjøpe baby på butikken.

Skrevet

Helt enig, det er ikke alle som bare kan bestemme seg for å bli gravide. Vi er i vår 21 pp nå, har hatt noen pausemnd innimellom da.

I går fikk vi vite at et vennepar av oss venter barn, og det er jo veldig hyggelig, absolutt! Men nå gruer jeg meg litt for å få kommentarer fra andre venner av oss. Det har vært stilt en stund nå, men nå som noen kommer med mage er jeg redd vi får flere kommentarer. Vi flyttet inn i huset vårt i april 05 og da fikk vi kommentarer om at "skal vedde på at innen jul får vi høre at du er gravid" Ja, hadde det bare vært så vel...

Hvis folk begyner å mase nå kommer jeg til å si til dem at det er faktisk ikke alle som bare kan bestemme seg for å bli gravide når det passer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...