Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hva går som gamle da? Er snart 32.. Men er så heldig å ha rødt hår, er derfor ikke plaget av grå striper...
Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 øh..får ikke damer med rødt hår grå hår, er det det du mener Hilsen et tydeligvis litt for trøtt
Joikaboll@ Skrevet 26. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2006 *JEGVILOGSÅHARØDTHÅR* skal legge meg nå kanskje jeg har rødt hår når jeg våkner i morra. Håpehåpe.
mammatil4gull Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 er blånd jeg da så regner med at alderstegn er det lenge til dukker opp.... desuten er jeg ikke mer en 29 da.. nå min slekt har ikke begynt å gråne da før ltter at de har passert 50
Gjest Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Har rødlig hår, så om det har kommet noen grå hår så ser iallefall ikke jeg dem;)
susemor-3 små Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Jeg er brunette, men har ingen grå hår foreløpig, nei...
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Det er skjeldent rødhåra får grått hår. Vi blir bare matte i fargen om du forstår. Er iallefall mest vanlig det... Og jeg satser på at det også gjelder meg )
Joikaboll@ Skrevet 27. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2006 Ikke rødt hår i dag Har jo kommet noen små grå her da, like mye som hos mutter faktisk. Blæh... har jo passert 32 nå da haha.... Verre for gubben å ha ei kjærring med grått hår, han er jo bare 26 stakkar ;o)
78Pus Skrevet 28. september 2006 #10 Skrevet 28. september 2006 her er det nok flust av gråe hår jah.... :0( har hatt gråe hår siden jeg fikk eldstemann, altså i 8,5... og det blir ikke mindre for å si det sånn!! ;0) men jeg må få lov til å slenge med at også rødhårede kvinner får gråe hår!! selv om de helt sikkert syns mindre på de enn på oss som uheldigvis er brunetter... ;0( blir jo som refleksbrikker i mørket det jo..hihi... jaggu bra det fins hårfarge!! ;0)
Marimor Skrevet 26. oktober 2006 #11 Skrevet 26. oktober 2006 Å joda! Grå striper her også. Jeg har til vanlig musebrun hårfarge, ikke hverken spennende eller spesielt betagende. Har akkurat latt være å farge meg for å se om jeg får flere grå hår, og jo ganske riktig; det gjør jeg. Men so what? Vil heller være grå enn å gå med sår rød hodebunn på grunn av sterke hårfargingsprodukter. Min mann elsker meg likevel sier han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå